hierzo mannen http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SGE6BNPZ8NKC.rarpjotr schreef:ik hoop echt dak m kan downloadenmvos97 schreef:Sorry mensen ik heb andere link gedaan maar moest geaccepteerd worden door moderators maar hebben ze niet gedaan stuur hem dalijk ff op dit topic excuseszit er al zo lang op te wachten maar ik wacht geduldig af
Toplampjes.
Re: Toplampjes.
mvos97 schreef:hierzo mannen http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SGE6BNPZ8NKC.rarpjotr schreef:ik hoop echt dak m kan downloadenmvos97 schreef:Sorry mensen ik heb andere link gedaan maar moest geaccepteerd worden door moderators maar hebben ze niet gedaan stuur hem dalijk ff op dit topic excuseszit er al zo lang op te wachten maar ik wacht geduldig af
oo je bent egt super geweldig !! dankjeweeeellll!!!!!!!!!!!!

* te vroeg gejuigd, heb hem in mijn mod map staan maar in het spel pakt hij de lampjes niet ?? wat is het probleem ?? :O
V8 powerrr
Als het goed is dan kan je gewoon naar garage gaan en dan kan je de lampjes vinden die je ook onder in die buigel kan deon ook boven in en voorop anders weet ik het ook niet meerpjotr schreef:
oo je bent egt super geweldig !! dankjeweeeellll!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
* te vroeg gejuigd, heb hem in mijn mod map staan maar in het spel pakt hij de lampjes niet ?? wat is het probleem ?? :O

nah ik ben al vrij ver, ik kijk nu op een truck online kopen en dan aanpassen maar daar staan die lampjes niet tussen?? ik heb versie 1.3??mvos97 schreef:Als het goed is dan kan je gewoon naar garage gaan en dan kan je de lampjes vinden die je ook onder in die buigel kan deon ook boven in en voorop anders weet ik het ook niet meerpjotr schreef:
oo je bent egt super geweldig !! dankjeweeeellll!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
V8 powerrr
bij geen enkele wagen en of beugelmvos97 schreef:Werkt wel bij je andere wagens??

V8 powerrr
Is het geen aanpassing die alleen in een werkplaats kan doen en niet bij een dealer? 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
nee net ook al geprobeert in frankfurt met mijn eige wagen maar helaasBart schreef:Is het geen aanpassing die alleen in een werkplaats kan doen en niet bij een dealer?

V8 powerrr
- Twinone020
- Lid
ohh ik heb het wel voor elkaar gekregen door gewoon naar de garage te gaan of naar een truckdealer net een scania gekocht met die lampjes er op
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz