Timemanagement

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
sieder
Lid
Lid

Re: Timemanagement

Bericht door sieder »

ik hoop wel dat er ooit multiplayer functie in komt
Little_Ghost
Lid
Lid

Bericht door Little_Ghost »

Hey Boby,

Ik kwam die ex-chauffeuse van jou nog tegen, Tina. Maar goed dat je haar hebt ontslagen anders had je nu een claim aan je broek gehad vriend!
Sjeezus wat een dom mokkel (pardon my French!)! Ik kom aangereden op een voorrangskruising, zij komt van links, ik voor haar van rechts en wat denk je dat zij doet..? IDD! zij geeft mijn mooie (geleende) truck een kusje met haad truck met ws een 30 kilometer per uur!!!

Het was zo hard dat toen ik de interior camera draaide, ik door de trucks heen keek en direct bij haar in de cabine in haar gezicht zat te staren... pfff..

Anyway, kijk dus allemaal uit voor Tina!!!!
kangoeroe
Lid
Lid

Bericht door kangoeroe »

Als het goed is neem je terwijl je op de boot of in de trein staat/zit ook rust. Want ik had een keer bijna rust moment op 0 en ik liet me inschepen, en keek na het boot reisje even hoeveel minuten ik nog had tot rust, wat bleek ik kon weer 10 uur veder.
Veder mooi verhaal.
dafmaf
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door dafmaf »

Little_Ghost schreef:Hey Boby,

Ik kwam die ex-chauffeuse van jou nog tegen, Tina. Maar goed dat je haar hebt ontslagen anders had je nu een claim aan je broek gehad vriend!
Sjeezus wat een dom mokkel (pardon my French!)! Ik kom aangereden op een voorrangskruising, zij komt van links, ik voor haar van rechts en wat denk je dat zij doet..? IDD! zij geeft mijn mooie (geleende) truck een kusje met haad truck met ws een 30 kilometer per uur!!!

Het was zo hard dat toen ik de interior camera draaide, ik door de trucks heen keek en direct bij haar in de cabine in haar gezicht zat te staren... pfff..

Anyway, kijk dus allemaal uit voor Tina!!!!
Ooch jesus snel ontslaan die hap
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”