Hoi vraag
Als ik mijn daf veranderd met een andere cabine veranderd de kleur en de aandrijfwielen ipv
Dubbele wilen achter naar enkel wielen achter.
Is dit normaal?
Ook de dak verlichting is verdwenen .
Ed
[ VRAAG ] Daf cf. Veranderen
Re: Daf cf. Veranderen
ja want als je een truck wil met een hogere cabine dan krijg je een compleet andere vrachtwagen.
want in het echt moet je bij de fabriek ook een cabine bestellen en dat kan je daarna toch ook niet meer veranderen???
hetzelfde geldt voor de assen.
want in het echt moet je bij de fabriek ook een cabine bestellen en dat kan je daarna toch ook niet meer veranderen???
hetzelfde geldt voor de assen.
DAF in-lijn 6 Power open pijp!!!!!
heurt um goan!!!!!
heurt um goan!!!!!
Hee dank je wel voor je bericht ik had dit wel verwacht maar je maar nooit
Weer verder sparen en rijden om hem weer op te knappen dat hij weer was als voorheen.
Een ding is zeker het blijft een uitdaging dit spel
Ed
Weer verder sparen en rijden om hem weer op te knappen dat hij weer was als voorheen.
Een ding is zeker het blijft een uitdaging dit spel
Ed
maar krijg je dan ook geld terug als je tendamas chassis gekocht hebt, en lampen erop hebt gezet, als je je cabine veranderd??
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Nee dat is het juist pas op als je de cabine veranderd eerst de boel verkopen en dan de nieuwe cabine kopen .
Dat je paintjob verdwijnt is een bug die al gemeld is bij SCS, dus dat zal met de extra assen ook wel het geval zijn
Het meeste wat hier wordt vermeld is klinkklare onzin... Niks nieuwe vrachtwagen. Als je een nieuwe cabine/chassis heb gekocht even teruggaan naar het kleurenmenu. Daar staat inderdaad een winkelwagentje naast de nieuwe kleur, maar nog steeds een vinkje naast de originele kleur. Even opnieuw aanklikken dus. Je hoeft hem niet opnieuw te spuiten
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Misschien bij standaard kleuren, maar bij de dure paintjobs van de tuner niet
- Barry Butsers
- Lid
Je krijgt er wel geld voor trug. ik heb op mijn daf eerst een super cab plus gehad, toen ik er een super space op zette kreeg ik iets van 23 k trugVipie schreef:Nee dat is het juist pas op als je de cabine veranderd eerst de boel verkopen en dan de nieuwe cabine kopen .
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!