Kan mij pc dit spel aan

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
undifined1
Lid
Lid

Re: Kan mij pc dit spel aan

Bericht door undifined1 »

De game gebruikt misschien maar 2 kernen, maar je hebt met een quadcore wel veel mee kracht om achtergrondtaken uit te voeren, zodat er meer capaciteit overblijft voor het spel. DUs een quadcore maatk wel degelijk een groot verschil tov een dual core
Twinone020
Lid
Lid

Bericht door Twinone020 »

eurotrucker schreef:Inderdaad. Als ik zo naar de specificaties kijk dan is het een "game" laptop. Iniedergeval een laptop die op grafisch gebied en reken gebied (videokaart en processor) toch aardig wat aan kan. En dan neem ik toch aan dat de fabrikant daar toch wel rekening mee houd. ;)
alienware is indderdaad een gamelaptop of desktop wat je wilt.
maar het probleem is je geeft veel geld uit wat na 3 jaar is afgeschreven technisch gezien.
verder is het een onderdeel van dell en deze geeft standaart maar 1 jaar garantie op hun merken :)
mijn pc:

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Afbeelding
Martijn96
Lid
Lid

Bericht door Martijn96 »

ik heb een asus k55dr-sx026v gekocht maar kan hij ets2 dan aan

mijn processor is dan 2,7 ghz
en mijn videokaartgeheugen in 1024 mb
en ik heb 8gb ram geheugen
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

Twinone020 schreef:
eurotrucker schreef:Inderdaad. Als ik zo naar de specificaties kijk dan is het een "game" laptop. Iniedergeval een laptop die op grafisch gebied en reken gebied (videokaart en processor) toch aardig wat aan kan. En dan neem ik toch aan dat de fabrikant daar toch wel rekening mee houd. ;)
alienware is indderdaad een gamelaptop of desktop wat je wilt.
maar het probleem is je geeft veel geld uit wat na 3 jaar is afgeschreven technisch gezien.
verder is het een onderdeel van dell en deze geeft standaart maar 1 jaar garantie op hun merken :)
europees gezien is het standaard 2 jaar garantie ;) apple heeft daar niet voor niks al een paar keer een berisping voor gehad.

k heb een asus k55dr-sx026v gekocht maar kan hij ets2 dan aan

mijn processor is dan 2,7 ghz
en mijn videokaartgeheugen in 1024 mb
en ik heb 8gb ram geheugen
gewoon proberen, geheugen is wel te laag en ik weet niet of je processor een dual core is anders zal het niet werken.
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

mijn systeem kan het spel ook aan maar is ik het vergelijk met de systemen die hierboven genoemd worden dan moeten die het makkelijk aan kunnen. :eh:

Heb zelf:
Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2140 @ 1.60GHz (2 CPUs), ~800MHz
Memory: 2048MB RAM

Vidkaart
DirectX Version: DirectX 11
Card name: NVIDIA GeForce 8600 GT
Chip type: GeForce 8600 GT
Display Memory: 1010 MB
Current Mode: 1360 x 768 (32 bit) (60Hz)
Monitor Model: LG 26 inch HD Tv

en kan het spel spelen op gemiddelde met aantal dingen uitgeschakeld. :thumbup: geen idee hoe oud het systeem is eerst van me pa geweest toen van me broertje tot dat hij een pc kocht en zins dien gebruik ik deze:) en wat ik er mee doe wil die doen dus :thumbup:

@TIMMER

Hij heeft 8gb werkgeheugen en volgens jouw niet genoeg???
zijn vidkaart heeft ook 1gb werkgeheugen dat is extra speciaal voor de grafische instellingen te berekenen.

@iedereen:P

Quad core is beduidend sneller als dual core omdat je 4x3.0 ghz of 2x3.0 ghz tegebruiken hebt Voorbeeld. daar in teggen is een quad niet altijd beter!
Mikey
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Mikey »

Sintclair schreef:mijn systeem kan het spel ook aan maar is ik het vergelijk met de systemen die hierboven genoemd worden dan moeten die het makkelijk aan kunnen. :eh:

Heb zelf:
Windows 7 Home Premium 32-bit
Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2140 @ 1.60GHz (2 CPUs), ~800MHz
Memory: 2048MB RAM

Vidkaart
DirectX Version: DirectX 11
Card name: NVIDIA GeForce 8600 GT
Chip type: GeForce 8600 GT
Display Memory: 1010 MB
Current Mode: 1360 x 768 (32 bit) (60Hz)
Monitor Model: LG 26 inch HD Tv

en kan het spel spelen op gemiddelde met aantal dingen uitgeschakeld. :thumbup: geen idee hoe oud het systeem is eerst van me pa geweest toen van me broertje tot dat hij een pc kocht en zins dien gebruik ik deze:) en wat ik er mee doe wil die doen dus :thumbup:

@TIMMER

Hij heeft 8gb werkgeheugen en volgens jouw niet genoeg???
zijn vidkaart heeft ook 1gb werkgeheugen dat is extra speciaal voor de grafische instellingen te berekenen.

@iedereen:P

Quad core is beduidend sneller als dual core omdat je 4x3.0 ghz of 2x3.0 ghz tegebruiken hebt Voorbeeld. daar in teggen is een quad niet altijd beter!
Quad of Dual is ouderwets hahaha. Tegenwoordig heb je ook al HEX-Core ;) een 8-core dus. Wat mijn pa heeft, en dat loopt super!
Afbeelding

Processor: AMD FX8350 Hexa Core 4 Ghz
Moederbord: Asrock Extreme 3 R2.0
Geheugen: 16GB Geil 2133 Mhz DDR3
Videokaart ASUS Radeon HD 6670 Clockspeed: 4500 Mhz 1024MB
Harde Schijf: Seagate ST3750528AS 750 Gb

Passmark Rating: 2186
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Mikey schreef:Quad of Dual is ouderwets hahaha. Tegenwoordig heb je ook al HEX-Core ;) een 8-core dus. Wat mijn pa heeft, en dat loopt super!
*Kijkt naar Mikey's systeem specs*
CPU Type AMD Phenom 9750 Quad-Core
Motherboard ASUS M3A32-MVP DELUXE
Memory 4GB Kingston KTC1G-UDIMM
Video Card ASUS Radeon HD 6670
Hard Drive Seagate ST3750528AS

Quad Core is niet oud. Ja het bestaat al een poosje, maar er is nog niks mis mee. Zolang spellen nog steeds op 2 cores draaien zijn Quad core's nog prima dingen.
De AMD 8 core series zijn trouwens hartstikke slecht, benchmarks wijzen uit dat dual cores en quad cores op de meeste fronten sneller werken dan de 8 core ;) En de Intel i7 processoren zijn geen echte 8 cores, maar 4 cores met nog 4 virtuele cores.
Mikey
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Mikey »

Calzone schreef:
Mikey schreef:Quad of Dual is ouderwets hahaha. Tegenwoordig heb je ook al HEX-Core ;) een 8-core dus. Wat mijn pa heeft, en dat loopt super!
*Kijkt naar Mikey's systeem specs*
CPU Type AMD Phenom 9750 Quad-Core
Motherboard ASUS M3A32-MVP DELUXE
Memory 4GB Kingston KTC1G-UDIMM
Video Card ASUS Radeon HD 6670
Hard Drive Seagate ST3750528AS

Quad Core is niet oud. Ja het bestaat al een poosje, maar er is nog niks mis mee. Zolang spellen nog steeds op 2 cores draaien zijn Quad core's nog prima dingen.
De AMD 8 core series zijn trouwens hartstikke slecht, benchmarks wijzen uit dat dual cores en quad cores op de meeste fronten sneller werken dan de 8 core ;) En de Intel i7 processoren zijn geen echte 8 cores, maar 4 cores met nog 4 virtuele cores.
Ik weet. Maar ik bedoel er mee te zeggen dat er ook al weer 8 core is. En euh. mijn pa heeft zo'n AMD FX-81 nogwat 8 core.. en dat loopt super!
Afbeelding

Processor: AMD FX8350 Hexa Core 4 Ghz
Moederbord: Asrock Extreme 3 R2.0
Geheugen: 16GB Geil 2133 Mhz DDR3
Videokaart ASUS Radeon HD 6670 Clockspeed: 4500 Mhz 1024MB
Harde Schijf: Seagate ST3750528AS 750 Gb

Passmark Rating: 2186
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Precies, die AMD FX series is juist bagger. Tuurlijk loopt het mooi, maar als je er een quad core inhangt merk je het verschil niet eens ;) Het enigste wat je PC echt kan maken of breken voor gamen is je videokaart.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”