Vandaag voor het eerst in Italië geweest en merkte op dat ik bij de eerste tolpoort moest betalen, zonder dat ik eerder een bonnetje mee had gekregen omdat ik de tolweg betradt In eerste instantie dacht ik dat ik gewoon vergeten was dat ik eerder de tolpoort was door gegaan, maar later bij het verlaten van Verona gebeurde het weer..
Zoals je op deze foto kunt zien zijn er drie tolpoorten. Bij de eerste vanaf Verona kreeg ik een bonnetje, bij de tweede moest ik betalen en bij de derde weer! De derde is waar de blauwe pijl zich bevindt. Het gebeurde niet alleen bij deze, maar ook eerder op de andere weg naar Verona.
Ik weet niet of het echt een bug is of dat Italiaanse tolpoorten zo werken, maar het was een beetje vaag.
[ OPGELOST / GEEN BUG ] Tolweg in Verona, Italië
[ OPGELOST / GEEN BUG ] Tolweg in Verona, Italië
Laatst gewijzigd door Calzone op za 03 nov 2012, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- roylabruyere
- Lid
Re: [Bug?] Tolweg in Verona, Italië
Bij dat derde tolhuis betaal je geloof ik voor een tunnel, je hebt daar dus geen kaartje of iets nodig omdat er geen afritten zijn. Je hebt dan aan 1 kant tol waar je gelijk betaald. Geen bug dus!
Ik vind de tolpoortjes ook een beetje vreemd. Af en toe betaal je op de meest onlogische plekken tol, terwijl je normaal gezien de eerste keer een bonnetje krijgt en betaalt als je de snelweg verlaat.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Het is niet zo dat je overal eerst een bonnetje krijgt voor je moet betalen. In werkelijkheid: de peage van Saint-Avold in Frankrijk op de snelweg van Metz naar Strasbourg is de eerste die je tegenkomt als je van Luxemburg naar Strasbourg gaat moet je ook betalen zonder dat je eerst een kaartje hebt genomen.
"Er zijn geen goeie, en er zijn geen slechte mensen. Er zijn alleen situaties." Marcel Van Loock (De Hel van Tanger)
Is geen bug, is in het echt ook wel eens zo. Dan moet je gewoon betalen voor het gebruik van de wegen in het land. In duitsland zit het in de brandstof berekent. En wij betalen wegenbelasting..
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Okee, dan zal het wel kloppen!
- Twinone020
- Lid
iedere chaffeur die duitsland in gaat moet een mautkastje hebben een digitaal tol systeem wat exact bijhoud welke afslag jij neemt en daar betaal je dan geld overD-saffier schreef:Is geen bug, is in het echt ook wel eens zo. Dan moet je gewoon betalen voor het gebruik van de wegen in het land. In duitsland zit het in de brandstof berekent. En wij betalen wegenbelasting..
heb je niet zo een kastje moet je bij de grens direct kunnen betalen bij het pompstation of op het kantoortje binnen maar tegenwoordig heeft iedereen die mautkast in de vrachtwagen neem ik aan.
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz