Lampies???
- Noodleguitar
- Lid
Re: Lampies???
Dat ben ik met je eens 

Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Ik heb mod gemaakt dat je lampjes in je buigel onder de bumper nu ook voor en boven o kunnen staan kijk bij downloadsBeginner schreef:Nu we t toch overlampies hebben, ik zag pas wat met toplampjes, is daar mod voor? zoja waar staat ie

ja ik ga die zo eens uittesten is wel veel beter als je die daar kunt plaatsen zo lijkt het nog meer echt 

met de vlam in de pijn 

- jeffrey-volvo
- Lid
De lampen op m'n dak werken wel maar als je naar het hoofdmenu gaat of je staat bij de dealer met het pimpen dan staan ze er weer niet op. En als ik ze dan koop gaan ze na een tijd weer weg. Hoe kan dat?
Misschien niet zo goed te snappen
Misschien niet zo goed te snappen

- jeffrey-volvo
- Lid
Echt irritant joh, heb nu al 3 keer lampen gekocht maar steeds gaan ze na 1 of 2 ritten weg. 

- Barry Butsers
- Lid
heb ik ook gehad elke x als je dan iets aan de truck toevoegd, bijv. zij skirts. zijn je lampen weg
ook als ik een nieuwe beugel wil bekijken en dan annuleer en de shop verlaat zijn ze ook weg
ook als ik een nieuwe beugel wil bekijken en dan annuleer en de shop verlaat zijn ze ook weg
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- jeffrey-volvo
- Lid
Ja idd. Ik heb al geprobeerd een ander soort beugel of lamp te kopen maar dat help niet. Denk dat het ook geen verschil maakt of je een hoog of laag dak heb.
- Barry Butsers
- Lid
nee maakt nie uit, hoog of laag dak, is bij beide
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!