het is een PCpower boy535 schreef:
@ Stino95, is dat inderdaad een laptop? en wat is de prijs?
Kan mij pc dit spel aan
Re: Kan mij pc dit spel aan
- Twinone020
- Lid
dat ben ik met je eens maar het ligt er aan waar je bent geweest sommige van de vestigingen zijn balletjes indd.FJBungy schreef:Is het een PC of Notebook?Stino95 schreef:Intel Core i7 3,4 GHz
Geforce GTX560
8 GB
PS: ff update over het verhaaltje Intel vs AMD.. Intel is idd duurder dan AMD. Alleen wat mensen vaak niet weten is dat AMD stabieler is qua gamen. En Intel is voor de rest over het algemeen beter.
En het verhaaltje over nakomen van afspraken. Het ligt eraan of je oplichter bent of eerlijk.
Ik spreek het uit ervaring omdat ik 3 jaar eigen computer zaak heb gehad en mondelinge of schriftelijke afspraken kwam ik altijd na. Het gaat om klanten behouden dus. En kan zo vertellen dan ik geen fan ben van MyCom. Heb mensen van MyCom via telefoon, via mail en in winkel getest hoeveel ze weten. En ben erachter gekomen dan ze in veel vestigingen in regio bijna niks tot niks weten over pc's. Ze vertellen je alleen wat er op kaartjes staat en wat ze beetje van internet plukken.
in mijn filiaal staan dus mensen met vak kennis die je geen bullshit verkopen

over het algemeen kom je bij een grote keten zullen ze zeggen dat je de pc kan houden en geen garantie hebt op het terug brengen van je laptop als deze gewoon werkt
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Eerdaags ben ik van plan een nieuwe laptop te kopen van het merk HP. Ik vroeg mij af of euro truck simulator hierop zou kunnen draaien en zo ja, hoe goed zou die hierop draaien? Een overzicht van de specificaties:
- Windows home-premium 64-bit
- 3rd generation Intel(R) Core(TM) i7-3820QM Processor (2.7 GHz, 8MB L3 Cache)
- NVIDIA(R) GeForce(R) GT 650M Graphics with 2GB GDDR5 memory [HDMI, VGA]
- 8GB DDR3 System Memory (2 Dimm)
- 1TB 5400 rpm Hard Drive
Ik had al gekeken bij de 'recommended specifications' op de website. De dingen die niet voldoen zijn de processor (Die eigenlijk 3.0 GHz zou moeten zijn) en de videokaart (Die minimaal GTS-450 zou moeten zijn).
Iemand een idee hoe dit uit zal pakken?
Ik had al gekeken bij de 'recommended specifications' op de website. De dingen die niet voldoen zijn de processor (Die eigenlijk 3.0 GHz zou moeten zijn) en de videokaart (Die minimaal GTS-450 zou moeten zijn).
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Denk het wel, maar welke is het? Heb zelf een HP die binnenkort aan vervanging is.Njb32 schreef:Eerdaags ben ik van plan een nieuwe laptop te kopen van het merk HP. Ik vroeg mij af of euro truck simulator hierop zou kunnen draaien en zo ja, hoe goed zou die hierop draaien? Een overzicht van de specificaties:
WAT? ZWARTE KAT!
Het is de HP Pavilion dv7t-7000 Quad Edition Entertainment Notebook PC en dan ge-costumized 

Denk op medium, je processor is niet snel genoeg, en voor hoog moet je echt een GT 200 of een GTX kaart hebben..Njb32 schreef:Het is de HP Pavilion dv7t-7000 Quad Edition Entertainment Notebook PC en dan ge-costumized
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
D-saffier schreef:Denk op medium, je processor is niet snel genoeg, en voor hoog moet je echt een GT 200 of een GTX kaart hebben..Njb32 schreef:Het is de HP Pavilion dv7t-7000 Quad Edition Entertainment Notebook PC en dan ge-costumized
Daarnaast zat ik ook te kijken naar een alienware laptop. Helaas iets duurder, maar ik denk toch zeker waar voor je geld. Hij heeft de volgende specificaties:
- 3e génératie Processor Intel® Core™ i7-3630QM (6MB Cache, up to 3.4GHz w/ Turbo Boost 2.0)
- 2GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 675M
- 8. 192 MB RAM (2 x 4 GB) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
Zou ik met deze laptop de graphics in het spel op hoog kunnen zetten?
-
- Lid
Vergeet niet dat men in de specs uitgaat van dual-core en niet van quad core, ik kan met mijn q6600 2,4ghz uit 2007 en een nvidia asus gt440 1gb gddr5 videokaart en 4gb geheugen het spel prima op high spelen. Terwijl mijn hardware vrij oud/budget is. Ik denk dat 2,4 ghz quad core neit veel onderdoet voor 3ghz dual-core.
de pc kostte in 2007 niet meer dan 350 euro en die videokaart heb ik recent voor 100 euro geu[dated.
de pc kostte in 2007 niet meer dan 350 euro en die videokaart heb ik recent voor 100 euro geu[dated.
Quad en dual maakt niks uit. Een game gebruikt toch maximaal 2 processors..
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
- eurotrucker
- Lid
Inderdaad. Als ik zo naar de specificaties kijk dan is het een "game" laptop. Iniedergeval een laptop die op grafisch gebied en reken gebied (videokaart en processor) toch aardig wat aan kan. En dan neem ik toch aan dat de fabrikant daar toch wel rekening mee houd.