hallo allemaal,
ik had even een vraagje als ik iets over andere rijbaan ga heb ik al ene bekeuring te pakken voor spookrijden.
En als een auto tegen je oprijdt krijg je al 400 euro boete.
Kun je de boets ergens uitschakelen ??
Mijn andere vraag is of er een mod/instelling is om de stoplichttijden te veranderen zeg maar.
Tussen groen en oranje zit echt te weinig tijd. Als je een vrachtwagen voor je hebt rij ik al door oranje/rood heen.
In ETS 1 konden er wel 4/5 auto's tegelijk.
Weet iemand dat toevallig ?
bouwtjeee
boetes en stoplichten
boetes en stoplichten
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Re: boetes en stoplichten
het antwoord van de boetes heb ik nu met dank aan Snorre,
staat alleen de vraag over de stoplichten nog open
bouwtjeee
staat alleen de vraag over de stoplichten nog open
bouwtjeee
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
boetes en stoplichten
heel simpel
je gaat naar je documenten > eurotruck 2 > profile > daar zie je een map van je spel die open je en dan zie je een kladblokje staa met config. die open je en dan zoekken naar: uset g_police "1" deze verander je in: uset g_police "0" en klaar zijn alle bekeuringen en geneuzel hihi
grtzz pjotr
je gaat naar je documenten > eurotruck 2 > profile > daar zie je een map van je spel die open je en dan zie je een kladblokje staa met config. die open je en dan zoekken naar: uset g_police "1" deze verander je in: uset g_police "0" en klaar zijn alle bekeuringen en geneuzel hihi
grtzz pjotr
V8 powerrr
kerol,
bedankt voor je reactie inmiddels wist ik dit al
weet iemand het antwoord op mijn vraag van de stoplichten ??
bouwtjeee
bedankt voor je reactie inmiddels wist ik dit al

bouwtjeee
haha okaay nah gelukkig en ja die stoplichten weet ik nie sorry man hahahabouwtjeee schreef:kerol,
bedankt voor je reactie inmiddels wist ik dit al![]()
bouwtjeee
grtzz
V8 powerrr
als je dat doet hoe pjotr het uitleg dan krijg je ook geen bekeuring voor door rood rijden.
Ik heb dit zo ook gedaan en heb daar nog geen boete voor gekregen
dat snap ik en is ook waar , maar hij zou een mod willen dat de stoplichten langer op groen blijven staanCorsair schreef:als je dat doet hoe pjotr het uitleg dan krijg je ook geen bekeuring voor door rood rijden.

grtzzz
V8 powerrr
ok op die manier
precies:D
Hallo is sommige mensen op gevallen als je door oranjelicht bij de stoplichten rijd en bekeuringkrijg van 350 euro dat je dan 700 euro betaald ?