Mercedes
Re: Mercedes
Mercedes zit wèl in het spel en de reden dat de nieuwe Actros er niet in zit is omdat ze de wagen al hadden gemaakt, voordat de nieuwe Actros uitkwam.
Nothingo veryo specialo.
Dan zouden we dit ook over daf en volvo kunnnen zeggen maar dat gebeurt ook niet.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
-
- Lid
Waarom stel je altijd van die rare vragen FCDV.. ik bedoel.. mercedes zit er gewoon in dus... echt puur onoplettendheid of... ?
- Barry Butsers
- Lid
ja nogal dom... Maar ik zat zo eens te denken over die licenties... Miss dat ze geen licentie hadden voor DAF, VOLVO, MERCEDES omdat die wilden dat de nieuwe serie erin kwam. weet niet zeker, maar viel wel op dat veel van de merken die geen licentie hebben afgeven een nieuwe truck hebben uitgebracht
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Iveco heeft een nieuw model, MAN heeft een nieuw model (of facelift in ieder geval). Dus dat zou al niet het geval zijn.Barry Butsers schreef:ja nogal dom... Maar ik zat zo eens te denken over die licenties... Miss dat ze geen licentie hadden voor DAF, VOLVO, MERCEDES omdat die wilden dat de nieuwe serie erin kwam. weet niet zeker, maar viel wel op dat veel van de merken die geen licentie hebben afgeven een nieuwe truck hebben uitgebracht
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- Barry Butsers
- Lid
ow van iveco en man wist ik niet, dan zal het wel met iets anders hebben te maken
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Nieuwe Stralis;

Nieuwe TGX; (nieuwe voorpartij voor Euro 6)

Nieuwe TGX; (nieuwe voorpartij voor Euro 6)

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...