Hoe belangrijk is de plaats van je garage? (Nu met lijst!)
Re: Hoe belangrijk is de plaats van je garage? (Nu met lijst
hmm ja dat kan ook
Ik heb een bedrijf in München en merk dat sinds ik beide ingehuurde chauffeurs in ADR heb getraind dat ze wel meer winst behalen. Dan heb ik het over bedragen van 10.000~12.000 euro
- Noodleguitar
- Lid
Het kan ook zijn dat daarnaast de bestuurders meer winst opleveren omdat ze een hogere rating krijgen over tijd. Volgens krijgen bestuurders daardoor een bonus net als de speler dat krijgt bij een hoger level. Volgens mij kosten ze ook meer trouwens bij een hogere rating.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Beste manier om chauffeurs geld te laten verdienen is eerst lange afstand vol. dan een paar keer adr en hogewaarden vracht. verder is het praktischer om je garage in a'dam te hebben ipv groningen. dat zelfde ook in duitsland beter berlin dan bijv. Mannheim 

Rotterdam lijkt mij nog beter, meer chemische industrie, dus meer ADR-ritjes? Of maak ik hier een inschattingsfout?jztrucking schreef:Beste manier om chauffeurs geld te laten verdienen is eerst lange afstand vol. dan een paar keer adr en hogewaarden vracht. verder is het praktischer om je garage in a'dam te hebben ipv groningen.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
-
- Lid
Nog een gedachte punt: garages upgraden of juist zoveel mogenlijk kleine garages?
Mijn gevoel zegt het 2e.
Over het algemeen zou je zeggen/hopen dat een developer het goed uit heeft gebalanceerd om zo "misbruik" te voorkomen... laten we vooral verder gaan met het verzamelen van data. Ik heb trouwens een lijstje met rucks en specs gemaakt, staat in downloads/mods thread (als ik me niet vergis). Handig voor als je een wat na wilt kijken.
Mijn gevoel zegt het 2e.
Over het algemeen zou je zeggen/hopen dat een developer het goed uit heeft gebalanceerd om zo "misbruik" te voorkomen... laten we vooral verder gaan met het verzamelen van data. Ik heb trouwens een lijstje met rucks en specs gemaakt, staat in downloads/mods thread (als ik me niet vergis). Handig voor als je een wat na wilt kijken.
Meer chauffeurs per stad geeft meer concurrentie onderling, maar op zich zijn er voldoende vrachten in elke stad.Little_Ghost schreef:Nog een gedachte punt: garages upgraden of juist zoveel mogenlijk kleine garages?
Mijn gevoel zegt het 2e.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
- stefboy897
- Lid
heb met mijn garage in Groningen nog geen last gehad van lege ritten.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
Heb 3 garages in 3 grote (grootste) steden en wel al lege ritten gehad.stefboy897 schreef:heb met mijn garage in Groningen nog geen last gehad van lege ritten.
Daarentegen ook ritten die een leuk centje opleverden (zeker voor de nit-wit chauffeurs!).
Hele weekend bij mn vriendin geweest dus jammer genoeg niet kunnen spelen (ETS wel te verstaan).
Maar vanavond... ws ook niet

Woensdag avond dus ook niet want dan zal ik wel gaar zijn van de lange hectische dag. Donderdag dan maar.
Vrijdag t/m zondag niet thuis dus ook niet ..... en dan zitten we alweer op de maandag avond 12 november .... wow, wat gaat dat snel

Zo komt mijn bedrijfje natuurlijk nooit van de grond! *zucht*
- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
ik heb een garage in groningen maar ik zit ook nog maar in level 9
maar als je een garage in amsterdam wilt kun je die in groningen dan
ook verkopen of hou je die dan ???
maar als je een garage in amsterdam wilt kun je die in groningen dan
ook verkopen of hou je die dan ???
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan