Robbin's Schroothoop
- tgx 18.680
- Lid
- danny 123
- Lid
Re: Robbin's Schroothoop
hoe heb jij die naam gedaan?
ja dat heeft daddy-o ook gedaan heeft me pm gestuurd en daar stond voor eigen paint dit in :
Door 1 van de bestaande skins aan te passen, er staat tussen de upgrades een mapje met paintjobs, daar kun je een verf schema uitzoeken, moet je wel bedenken hoeveel kleuren je wil (max. 4 voor zover ik weet) en dan moet je een lak uitzoeken die 4 kleuren gebruikt en daar mee bezig gaan. Het werkt op kleur herkenning en de kleuren die hij gebruikt zijn de rood, groen, en blauw van RGB, plus zwart.
Als je dan een .dds filter of plugin hebt dan kun je ze ook exporteren.
ik hoop dat je hier iets mee kunt
Door 1 van de bestaande skins aan te passen, er staat tussen de upgrades een mapje met paintjobs, daar kun je een verf schema uitzoeken, moet je wel bedenken hoeveel kleuren je wil (max. 4 voor zover ik weet) en dan moet je een lak uitzoeken die 4 kleuren gebruikt en daar mee bezig gaan. Het werkt op kleur herkenning en de kleuren die hij gebruikt zijn de rood, groen, en blauw van RGB, plus zwart.
Als je dan een .dds filter of plugin hebt dan kun je ze ook exporteren.
ik hoop dat je hier iets mee kunt
hij blijft gewoon ook de zelfde spullen rijden he.....
of die nou ets gts of ets 2 heeft....
maar staat goed
of die nou ets gts of ets 2 heeft....
maar staat goed

IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'
-
- Lid
Heb je ook download link van laatste truck? Gwn dikke bak
ETS 2 Gamer | Patch 1.1.3
is standaard ets2 auto, alleen die sidepipe is een modProduction schreef:Heb je ook download link van laatste truck? Gwn dikke bak