Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
Wat ook leuk zou zijn is kort verkeer met je ingehuurde chauffeurs.Over het weer ofzo net als in haulin.

sebasss schreef:Wat ook leuk zou zijn is kort verkeer met je ingehuurde chauffeurs.Over het weer ofzo net als in haulin.
Wat ik eigenlijk mis is MAUT in Duitsland en zo is er voor Tsjechië ook een vignet voor snelwegen.
En misschien een toevoeging van een bakkie zodat je met andere chauffeurs kunt praten.
En misschien een toevoeging van een bakkie zodat je met andere chauffeurs kunt praten.
- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
zoals ik sommige hoor over die boot
ik heb vandaag vanaf amsterdam naar engeland gereisd en ik vind het idd jammer dat je de boot niet mee krijgt op parkeer plek kies je de reis en dan opeens sta je in engeland ik had verwacht dat ik er zelf oprijden moest enzo maar helaas want bij schiphol als je die tunnel inrijd dan als je geluk hebt maak je nog wel mee als er een vliegtuig opstijgt enzo dat hebben ze wel mooi gemaakt.
en wat ik wel zou willen is dat jezelf lossen kunt zeg maar bijvoorbeeld als je met een koeltrailer voor het dok moet en dan de papieren inleveren moet en dan zelf lossen of dat je ziet dat je gelost word en weer geladen en dan weer wegrijd of met een huiftrailer of met dieplader bij een bouwplaats de shovel eraf rijden moet of met die steen trailers die nu in ets 2 zitten dat je die kraan kan besturen om die trailer telossen. want ene kant is het niet echt leuk om de trailer er neer tezetten en weer de volgende tepakken ik weet niet wie hier mee eens is maar tis maar een idee.
ik heb vandaag vanaf amsterdam naar engeland gereisd en ik vind het idd jammer dat je de boot niet mee krijgt op parkeer plek kies je de reis en dan opeens sta je in engeland ik had verwacht dat ik er zelf oprijden moest enzo maar helaas want bij schiphol als je die tunnel inrijd dan als je geluk hebt maak je nog wel mee als er een vliegtuig opstijgt enzo dat hebben ze wel mooi gemaakt.
en wat ik wel zou willen is dat jezelf lossen kunt zeg maar bijvoorbeeld als je met een koeltrailer voor het dok moet en dan de papieren inleveren moet en dan zelf lossen of dat je ziet dat je gelost word en weer geladen en dan weer wegrijd of met een huiftrailer of met dieplader bij een bouwplaats de shovel eraf rijden moet of met die steen trailers die nu in ets 2 zitten dat je die kraan kan besturen om die trailer telossen. want ene kant is het niet echt leuk om de trailer er neer tezetten en weer de volgende tepakken ik weet niet wie hier mee eens is maar tis maar een idee.
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan
- jarnelieftink13
- Lid
ja en je wil toevallig ook een miljoen op je bank deze dingen die jij noemt zijn veel te moeilijk en uitgebreid en zal er nooit in komenscaniav8boy schreef:zoals ik sommige hoor over die boot
ether piraten aan de macht
- Barry Butsers
- Lid
Ja daar heb je crane, forklift en digger simulator voor
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
ben het er wel mee eens dat het dan nog realistieser is als je ook zien dat je gelost wordt er is wel een animatie voor te maken denk
maar ander zijds het is een truck sim dus gaat met namen om het van A naar Beter te brengen en niet om het laden en lossen
verhaal heeft in mijn ogen 2zijdes
als het laden en lossen erbij zou zitten zou het spel ook 2x zo duur zijn en k denk dat dan de verkoop cijders zullen dalen
maar ander zijds het is een truck sim dus gaat met namen om het van A naar Beter te brengen en niet om het laden en lossen
verhaal heeft in mijn ogen 2zijdes
als het laden en lossen erbij zou zitten zou het spel ook 2x zo duur zijn en k denk dat dan de verkoop cijders zullen dalen
Never share a foxhole with anyone braver than yourself.
- eurotrucker
- Lid
Ik wil de pret niet drukken, maar inderdaad, ondanks dat ik zelf ook denk dat het heel lastig is om het te maken, toch heeft SCS Software er wel eens over geschreven. Maar ze konden het niet op tijd aan het spel toevoegen of zoiets.ja en je wil toevallig ook een miljoen op je bank deze dingen die jij noemt zijn veel te moeilijk en uitgebreid en zal er nooit in komen

- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
sorry hoor
was ook maar een idee
en ja het is een truck spel maar in het echt zie je dat ook
jullie willen het realistisch hebben naja dan moeten er ook
zulke dingen erbij.
maar klaar ik neem het terug voordat ik hier ruzie heb.
was ook maar een idee
en ja het is een truck spel maar in het echt zie je dat ook
jullie willen het realistisch hebben naja dan moeten er ook
zulke dingen erbij.
maar klaar ik neem het terug voordat ik hier ruzie heb.
als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan
-
- Lid
maar het gekke is dat als je bij dover of calais op de boot gaat, je wel gewoon de boot op moet rijden, dan is het ook te maken bij amsterdam lijkt me?