Goedkoopste Truck?
-
- Lid
Re: Goedkoopste Truck?
ik vind die prijzen echt te overdreven! niet echt realistisch ik heb al gehad 59,95 euro per km ;p
-
- Lid
dan heb je kleine ritjes waarschijnlijk? Ik heb meestal druktanks van 38 per kilomter ofzo, en als je dan vrachtjes van brussel naar folkstone (of hoe heet die plaats bij harwich?) Doet kun je gewoon oneindig doorgaan (rusten op de boot) Met vrachtjes van €10000, schiet ook wel lekker op, je bent dan maar 250km onderweg oid.
-
- Lid
Nee. dat was van bratislava naar Plymouth. Cyanide 79,970 opbrengst ofzo
ja sommige prijzen zijn beetje overdreven
- Martijn1988
- Lid
wat dacht je van deze dan.
Van: Verona
naar: Aberdeen
Vracht: 3 heftrucks.
Prijs: € 96.780
Van: Verona
naar: Aberdeen
Vracht: 3 heftrucks.
Prijs: € 96.780

Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
De Duitsers hebben een mod gemaakt waardoor de opbrengsten nog maar 1/10de zijn van wat het nu is, iets in de trant van Hard Economie Mod o.i.d. Het is dat ik niet mag linken, anders had ik je die natuurlijk gegeven 

ik rijd eerst verschillende vrachten totdat ik level 10 ben want dan kun je al aardig wat tuning opties gebruiken en dan hoef je minder geld te lenen van de bank (als dat nodig is)
Ik heb mijn chauffeurs gewoon rondrijden in de goedkoopste Scania waar dan wel de beste motor inzit. Ik weet niet zeker of dat nu echt een verschil maakt, maar dat lijkt me wel.
Wat op zich ook wel grappig is, is dat mijn bedrijfje nu gewoon winst maakt terwijl ik slaap. En ik kan zoveel slapen als ik wil, kan gewoon 10 pauzes achter elkaar nemen. Bovendien kan ik naar elk van mijn garages "teleporteren" wat ook weer tijd kost. Het is een saaie manier van rijk worden, maar het werkt wel
Wat op zich ook wel grappig is, is dat mijn bedrijfje nu gewoon winst maakt terwijl ik slaap. En ik kan zoveel slapen als ik wil, kan gewoon 10 pauzes achter elkaar nemen. Bovendien kan ik naar elk van mijn garages "teleporteren" wat ook weer tijd kost. Het is een saaie manier van rijk worden, maar het werkt wel

"Always remember you're unique, just like everyone else."
- Noodleguitar
- Lid
Hehe, ja als je genoeg garages, trucks en bestuurders hebt krijg je meer geld binnen dan dat je uit kunt geven. Ik vraag me af hoe gestoord je wordt van alle status berichtjes als je alle garages op de hele map hebt en allemaal vol met trucks en bestuurders 
Ik zou eigenlijk willen testen of het uitmaakt wat voor motor er in de trucks van je bestuurders zit. Het lijkt mij inderdaad ook omdat het spel een tijdslengte weergeeft voor je bestuurder om van A naar B te komen. Maar dit is heel moeilijk te testen (bestuurder zou 2 keer naar dezelfde bestemming moeten rijden met 2 verschillende motors, maar als hij dan ergens rust wordt het moeilijk te volgen).

Ik zou eigenlijk willen testen of het uitmaakt wat voor motor er in de trucks van je bestuurders zit. Het lijkt mij inderdaad ook omdat het spel een tijdslengte weergeeft voor je bestuurder om van A naar B te komen. Maar dit is heel moeilijk te testen (bestuurder zou 2 keer naar dezelfde bestemming moeten rijden met 2 verschillende motors, maar als hij dan ergens rust wordt het moeilijk te volgen).
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Ik denk dat die tijdslengte puur gebaseerd wordt op de ritafstand, net zoals je navigatiesysteem een inschatting doet van de benodigde tijd (die steeds bijgesteld wordt).Noodleguitar schreef:Ik zou eigenlijk willen testen of het uitmaakt wat voor motor er in de trucks van je bestuurders zit. Het lijkt mij inderdaad ook omdat het spel een tijdslengte weergeeft voor je bestuurder om van A naar B te komen. Maar dit is heel moeilijk te testen (bestuurder zou 2 keer naar dezelfde bestemming moeten rijden met 2 verschillende motors, maar als hij dan ergens rust wordt het moeilijk te volgen).
Overigens zou je gewoon 10 slechte trucks en 10 goede trucks in je bedrijf kunnen hebben, verspreid over chauffeurs met gelijkwaardige vaardigheden, om te kijken of de 10 goede trucks beduidend meer inkomsten genereren. Dan neem je gewoon een gemiddelde.
"Always remember you're unique, just like everyone else."