Fout of niet skinbaar?
Re: Fout of niet skinbaar?
Volg de tutorials, als je het 100% volgt, krijg je een 100% werkend eindresultaat!
-
- Lid
Dat doe ik Maar ik ben niet zo heel erg handig met computers. Ik had het al eerder gevraagd, maar het skinnen zelf vind ik wat lastig, dat snap ik nog niet, het opslaan etc wel, maar dan krijg ik toch nog een rode truck. Ik volg gewoon de turial.
Eens 'n Scania, altijd 'n Scania
-
- Lid
store/opslaan doen, als je em in scs zet
-
- Lid
- Contacteer:
ik heb tut gevolgd en ik snap het nu 100% de tut van karkamel heb ik gevolgd suc 6 verderErwin schreef:Volg de tutorials, als je het 100% volgt, krijg je een 100% werkend eindresultaat!
Paint is niet knudde, daar skin ik ook mee en daar is met wat geduld echt wel iets moois mee te maken.Yannick1994 schreef:Oke, dat weet ik dan ook weer, maar met welk tekenprogramma kun je makkelijk skinnen?
EDIT: Behalve paint? Dat is zo knudde, is er niet iets beters (gratis)?
Maar als je het skinnen niet snapt heb je aan Zmodler ook (nog) niks want dat is 5 keer zo moeilijk als je er niet bekend mee bent.
Probeer eerst het skinnen helemaal onder de knie te krijgen, daarna kun je het beste met Zmodler gaan stoeien, niet andersom.
En een ander tekenprogramma is bijvoorbeeld GIMP, dat is ook gratis en daar kun je ook best mee uit de voeten.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
-
- Lid
5x is nog licht gezegt, zullen we het houden op 500x
Teminste,als je er alles mee kan
Teminste,als je er alles mee kan
hej,
ik ben bezig met het skinnen ik ben al redelijk op weg want ik heb de skin al af maar als ik reload after edit doet komt mijn nieuwe skin niet in DXTbpm te staan en krijg ik gewoon de oude skin.
ik heb geprobeerd opslaan als en opslaan.
opgeslagen als norm ik de map die de computer aangeeft.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
ik ben bezig met het skinnen ik ben al redelijk op weg want ik heb de skin al af maar als ik reload after edit doet komt mijn nieuwe skin niet in DXTbpm te staan en krijg ik gewoon de oude skin.
ik heb geprobeerd opslaan als en opslaan.
opgeslagen als norm ik de map die de computer aangeeft.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
-
- Lid
- Contacteer:
als je send to editor hebt gedaan dan maak je de skin en sla je gewoon op (meeastal is dat norm) niet opaslaan als dan reload after edit en tadaaa daar isie dan