ja maar het zou leuk zijn dat je overal de boot op kan rijden.
stoplichten erger ik me ook aan, dan is het oranje zit ik met me achterwiel nog bij stoplicht omdat ik niet verder kan door verkeer, krijg ik boete
Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
en bij de veerponten soort van controle en dat je dan gewoon kaartje krijg van welke pont je op moet.
Heb ook al wel eens een seintje gehad.jorD1 schreef:Ik snap niet dat van 3 naar 2 banen de rechter strook verdwijnt. Volgens mij is het veel beter als de linker eraf zou gaan, zowel voor AI als voor het realisme.
Snelheid vind ik juist prima. Vooral van AI trucks. Vind het vrij realistisch dat ze maar 70 heuvel op gaan.
Complimenten trouwens dat auto's niet meer in 1 lijn rijden. Maar alle maal iets versprongen.
Hebben jullie trouwens al is een "seintje" gehad van de AI? Ik wou links af op een drukke weg een bedrijf in. Echter kon ik niet tussen de tegenliggers door. Richting aanwijzer aan en na een tijdje stopt er 1 die knipperd met zijn lichten. en ik kon er door.

Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
ja dat mis ik ook echt, zou wel vet zijn als ze dat er in doen
Had van iemand gehoord dat hij dat een keer had ofzo maar zelf ook nog niet gehadsieder schreef:ja dat mis ik ook echt, zou wel vet zijn als ze dat er in doen
Zelf meende ik dit ook gezien te hebben maar 100% overtuigd was ik niet toen ik het meende te zien.
Ik haalde een vrachtauto in en liet hem op de linker baan staan ondertussen kon er met gemak ook al 1 auto voor de ingehaalde truck toen ik iets meende te zien knipperen Nog niet weer opgevallen helaas.
Vind wat de auto's doen te overdreven om je voor te laten Dit gebeurt een enkele keer in het echt en in ets bijna alle auto's stoppen. Meestal laten vrachtwagenchauffeurs het gas los en geven je zo de mogelijkheid om in te voegen of iets dergelijks.
Auto's laten invoegen als je op een 3 baans weg rijd 1 baan wordt er afgehaald staan er in een keer 2 rijen helemaal stil Waardoor ik op de achterste rij auto's
Ik haalde een vrachtauto in en liet hem op de linker baan staan ondertussen kon er met gemak ook al 1 auto voor de ingehaalde truck toen ik iets meende te zien knipperen Nog niet weer opgevallen helaas.
Vind wat de auto's doen te overdreven om je voor te laten Dit gebeurt een enkele keer in het echt en in ets bijna alle auto's stoppen. Meestal laten vrachtwagenchauffeurs het gas los en geven je zo de mogelijkheid om in te voegen of iets dergelijks.
Auto's laten invoegen als je op een 3 baans weg rijd 1 baan wordt er afgehaald staan er in een keer 2 rijen helemaal stil Waardoor ik op de achterste rij auto's
Breedte lampjes, lampjes in gril, lampjes onder de spiegels, en een vette deense bumper! 

-
- Lid
V8 SOUND VANAF R500 xd
- Maikelnovic
- Lid
Dat is een goede hehe xDjztrucking schreef:V8 SOUND VANAF R500 xd
Youtube: Maikelnovic
PC Specs:
AMD Phenom II X6 1055T @2.8GHz
MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition 2GB/GDDR5 Overclocked @1,019 GHz
4GB DDR3 RAM 1333MHz
Windows 7 Home Premium 64 bits
1TB HDD 7200 rpm SATA
460W Delta Electronics PSU
PC Specs:
AMD Phenom II X6 1055T @2.8GHz
MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition 2GB/GDDR5 Overclocked @1,019 GHz
4GB DDR3 RAM 1333MHz
Windows 7 Home Premium 64 bits
1TB HDD 7200 rpm SATA
460W Delta Electronics PSU
-
- Lid
ai seint idd als je opzij wil heb het al vaak mee gemaakt ligt denk aan de manier van rijden als ik beetje door rij en stug rij rijden zij ook door.
rij ik netje en beschaaft rustig op de kruisingen af dan krijg ik vaak een seintje dat ik voor mog echt goed gedaan.
verder mag er echt wel meer getunned worden aan de auto's en het hele bedrijfs plan vindt ik wel beter uitgewerkt mogen worden, het is nu zo simpel
rij ik netje en beschaaft rustig op de kruisingen af dan krijg ik vaak een seintje dat ik voor mog echt goed gedaan.
verder mag er echt wel meer getunned worden aan de auto's en het hele bedrijfs plan vindt ik wel beter uitgewerkt mogen worden, het is nu zo simpel
Never share a foxhole with anyone braver than yourself.