Ik heb nu ongeveer 20.000 km gereden, vier ton van de bank geleend. Ik heb een garage met 5 plekken in A'dam en deze heb ik gevuld. Iedereen rijdt met dezelfde Volvo FH16. (simpelste model).
Al het geld dat ik verdien steek ik in het bedrijf, hoezeer alle gadgets ook lonken. Tuurljk krijg ik wel eens een boete of heb ik een aanrijding (wat niet gebeurd bij de AI chauffeurs trouwens... Zou wel aardig zijn als je berichten krijgt dat zij ook boetes krijgen en aanrijdingen veroorzaken met financiele consequenties). Anyways, ik heb niet het gevoel dat ik failliet kan gaan. Zou toch mooi zijn als ik ADR chauffeurs heb rondrijden terwijl de ADR markt in elkaar dondert...
Gr. Boby
Kun je ook failliet gaan?
Kun je ook failliet gaan?
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
Re: Kun je ook failliet gaan?
Er zit wel wat achter je idee 
Als ik beetje goed over na denk, dan ben ik wel met je mee eens. Dat ze gewoon een economie systeem moeten inbouwen waarbij goederen omhoog en omlaag gaan in de prijs.
Met daarbij nog dat je echt vanaf het begin garage moet kopen en niet krijgen. Een 2e hands truck rijden eerste 20k km bijvoorbeeld. En dat je dan wat voor over hebt om nieuwe te kopen.
Met andere woorden. Meer reallity in het spel zou wel mooi zijn. Want ik zie weinig van terug eigenlijk in het spel van wat er rond ging in verhalen voor de game uit was.

Als ik beetje goed over na denk, dan ben ik wel met je mee eens. Dat ze gewoon een economie systeem moeten inbouwen waarbij goederen omhoog en omlaag gaan in de prijs.
Met daarbij nog dat je echt vanaf het begin garage moet kopen en niet krijgen. Een 2e hands truck rijden eerste 20k km bijvoorbeeld. En dat je dan wat voor over hebt om nieuwe te kopen.
Met andere woorden. Meer reallity in het spel zou wel mooi zijn. Want ik zie weinig van terug eigenlijk in het spel van wat er rond ging in verhalen voor de game uit was.
-
- Lid
Je kan wel failliet gaan
- jarnelieftink13
- Lid
nietMarcel20vt schreef:Je kan wel failliet gaan
ether piraten aan de macht
Als ik de vertaling mag geloven is het mogelijk om failliet te gaan. Als je je lening niet af kunt betalen kan de bank je bezittingen verkopen om de schuld af te lossen. Is dat niet voldoende is het game over.
Okay, Het is dus mogelijk om falliet te gaan. Maar ik heb geen flauw idee wat je daarvoor moet doen. Ik zorg altijd dat ik nog zo'n 60.000 in kas heb zitten. Zoals FJBungy het voorstelt, met een economisch systeem lijkt mij een perfect middel om wat meer spanning in de game te creeren. Zelf als ik te laat lever, krijg ik nog geld. Stel dat de tijd die je hebt een stuk krapper is, en als je te laat levert, het bedrijf geen ritten meer aanbiedt wordt het gelijk een stuk lastiger. Wellicht in de vorm van opties in het spel dat iedereen voor zichzelf kan kiezen of er een economisch systeem wordt gebruikt tijdens het spelen ja of te nee. De basis van ETS2 staat als een huis. Daar hoeft SCS niks meer aan te doen (buitenom de bugs en kleine aanpassingen). Persoonlijk denk ik dat er nog drie pijlers zijn die de game tot een ware tripple A game kunnen maken:
- Multiplayer (dat gaat nog wel even duren)
- Een ingebouwd economisch systeem waarbij je ook contracten met bedrijven kunt afsluiten (en dat mag allemaal vrij ingewikkeld zijn, zolang er maar een keuze voor de speler is om te kiezen voor het systeem of niet).
- De groene en witte markers in het spel vervangen door mooie animaties
- Multiplayer (dat gaat nog wel even duren)
- Een ingebouwd economisch systeem waarbij je ook contracten met bedrijven kunt afsluiten (en dat mag allemaal vrij ingewikkeld zijn, zolang er maar een keuze voor de speler is om te kiezen voor het systeem of niet).
- De groene en witte markers in het spel vervangen door mooie animaties
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
-
- Lid
Dus weljarnelieftink13 schreef:nietMarcel20vt schreef:Je kan wel failliet gaan
heb zelf bijna gehad
- jarnelieftink13
- Lid
je krijgt toch geld van de bank als je in de min komt te staan?Marcel20vt schreef:Dus weljarnelieftink13 schreef:nietMarcel20vt schreef:Je kan wel failliet gaan
heb zelf bijna gehad
ether piraten aan de macht
je kan wel failliet gaan dat kon toch ook in ets1 als je daar dik in de min stond moest je toch ook op nieuw beginnen
- stefboy897
- Lid
ik heb het wel eens geprobeerd (met een apart profiel) ik kreeg gewoon geld van de bank om mijn schulden af te lossen. Maar als je een beetje verstandig met je geld omgaat raak je ook niet failiet bijvoorbeeld niet meer dan 2 leningen per keer ofzo 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!