Hoe belangrijk is de plaats van je garage? (Nu met lijst!)

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Beginner
Lid
Lid

Re: Hoe belangrijk is de plaats van je garage?

Bericht door Beginner »

Als je gewoon alles op een rijtje hebt.
Waar dealers zijn.
Goedkoopste truck.
Beste plek voor garage.
Enz.
zo kan je je gaan richten op je bedrijfje?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!

Thanx Jbsystems.

Member of the A & S Cargo Group.
Purno
Lid
Lid

Bericht door Purno »

In het begin zijn chauffeurs inderdaad waardeloos, maar na een paar keer een level omhoog te gaan wordt het wel wat beter. Tot nu toe lijkt het erop dat een paar punten in lange-afstands ritten wel handig zijn.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Beginner
Lid
Lid

Bericht door Beginner »

Idd purno, mooi lijstje.
Heb er echt wat aan.
Maar ik rkijg overpoosje de dvd versie, daar ga ik gewoon cheatvrij spelen.
in demo ontdek ik beetje.
Maar ik denk dat als je optijd en lange afstands chauffeurs hebt dat je goed kan verdienen?
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!

Thanx Jbsystems.

Member of the A & S Cargo Group.
Purno
Lid
Lid

Re: Hoe belangrijk is de plaats van je garage? (Nu met lijst

Bericht door Purno »

Inmiddels vraag ik me af of het aantal bedrijven in een plaats echt zo belangrijk is. Persoonlijk probeer ik m'n garages te plaatsen in steden met chemische industrie (WGCC, ITCC, BCP) voor extra inkomsten, maar wellicht is waardevolle lading of breekbare lading net zo winstgevend.

Heeft iemand enige kijk op welke bedrijven wat voor'n soort vrachten aanbieden? Dan kan ik dat eventueel nog aan het lijstje toevoegen.
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

als je bijv. je garage eerst in een stad hebt gebouwd waar niet zo veel bedrijven zitten, kun je die dan ook verkopen? of is dat niet mogelijk, ik weet het niet want heb nog geen garage
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Purno
Lid
Lid

Bericht door Purno »

Voor zover ik weet kun je een garage niet verkopen. De plaats die je kiest bij het maken bij je profiel is in principe je hoofdgarage, maar volgens mij hoeft dat niet perse je eerste garage te zijn. (Waarbij ik je startgarage met plaats voor 1 truck niet echt als garage reken).

Je kunt uiteraard wel je trucks en chauffeurs overbrengen naar een andere garage.
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

oké, ja ik heb mijn startplaats in amsterdam, dus da is nog redelijk centraal
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Noodleguitar
Lid
Lid

Bericht door Noodleguitar »

Purno schreef:Inmiddels vraag ik me af of het aantal bedrijven in een plaats echt zo belangrijk is. Persoonlijk probeer ik m'n garages te plaatsen in steden met chemische industrie (WGCC, ITCC, BCP) voor extra inkomsten, maar wellicht is waardevolle lading of breekbare lading net zo winstgevend.

Heeft iemand enige kijk op welke bedrijven wat voor'n soort vrachten aanbieden? Dan kan ik dat eventueel nog aan het lijstje toevoegen.
Uiteindelijk zal je bestuurder alle vaardigheden gemax'd hebben als het goed is, dus dan maakt het waarschijnlijk minder uit wat voor soort bedrijven er bij die garage zitten.

Volgens mij zijn hoge ADR klassen niet altijd het meest winstgevend. Meestal sorteer ik op prijs per afstand bij het kijken naar aangeboden trailers en de degenen die het meest opbrengen vragen lang niet altijd een hoge ADR klasse.

Ik zal eens opletten welke bedrijven wat voor soort vracht aanbieden (en met welke toevoegingen zoals breekbaar, belangrijk, spoedig etc.). Het lijkt mij dat spoedige leveringen niet bedrijfafhankelijk zijn, maar dat is een inschatting. Misschien is het ook mogelijk om de bedrijven te vinden die in het algemeen het meest opbrengen door de prijs per kilometer bij te houden.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Purno
Lid
Lid

Bericht door Purno »

Prijs per kilometer hangt af van je vaardigheden. Je krijgt namelijk voor elke punt in een vaardigheid een extra bonus, en die lijkt meegerekend te worden in de prijs per kilometer.
Noodleguitar
Lid
Lid

Bericht door Noodleguitar »

Oh ja, goed punt. Maar in het scherm dat je ziet na het afleveren staan alle bonussen apart, dus wat ik wel zou kunnen doen is de "base wage" delen door het aantal kilometers, dan heb je als het goed is helemaal geen invloed van vaardigheden.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”