Hoi,nu met de kennis dat mn oude stuur overleden is zoek ik een goed stuurwiel.
Het liefst een zo realistisch mogelijke dan zouden jullie zeggen een g27 maar dat ligt buiten men budget op het moment dus is de prijsklasse tot €150.00.
Ik hoop dat jullie iets weten anders wacht ik even tot ik jarig ben dan vraag ik een g27 :p.
Goed degelijk stuur
- Dannyboy1861995
- Lid
Re: Goed degelijk stuur
Ik zit in de zelfde prijs klasse, ik wil zelf heel graag een G27 maar die clutch en schakel pook gebruik ik toch nooit.
Ik zat zelf aan de Logitech GT driving force pro te denken:
Ik zat zelf aan de Logitech GT driving force pro te denken:
Hella Holla Baby Cola!
Die link van jou, die is voor de PS3 

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Heb zelf de Logitec GT Driving Force, heel fijn stuur voor ongeveer 100,- (is voor PS3 en pcb
Nothingo veryo specialo.
Oke boys dan ga ik daar maar eens naar kijken bedankt alvast.
@Dannyboy dat vind ik nou juist het leuke aan een g27 :p
@Dannyboy dat vind ik nou juist het leuke aan een g27 :p

- Noodleguitar
- Lid
Je kunt ook een stuur met 3 pedalen kopen en dan van een joystick een H-shifter maken.
Ik gebruik bijvoorbeeld een Thrustmaster RGT Clutch (wel maar 270 graden draaiing maar dat geeft voor mij geen problemen), dat is ongeveer 80-90 euro en een joystick kost ongeveer 10-20 als het een simpele is.
Als je dan je joystick als H-shifter wilt gebruiken moet je wel wat dingen instellen maar daar heb ik hier een tutorial over geschreven.
Een joystick is natuurlijk minder realistisch dan de shifter van de G27 natuurlijk, maar wel een heel stuk goedkoper.
Ik gebruik bijvoorbeeld een Thrustmaster RGT Clutch (wel maar 270 graden draaiing maar dat geeft voor mij geen problemen), dat is ongeveer 80-90 euro en een joystick kost ongeveer 10-20 als het een simpele is.
Als je dan je joystick als H-shifter wilt gebruiken moet je wel wat dingen instellen maar daar heb ik hier een tutorial over geschreven.
Een joystick is natuurlijk minder realistisch dan de shifter van de G27 natuurlijk, maar wel een heel stuk goedkoper.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2