Hoe belangrijk is de plaats van je garage? (Nu met lijst!)
Re: Hoe belangrijk is de plaats van je garage?
Dank je. Kan nog best een foutje in zitten hoor. Omdat ik ETS2 niet als venster naast m'n browser kan houden, heb ik eerst alles met de hand op moeten schrijven, en daarna overtypen in m'n tabel. Foutje kan er makkelijk ingeslopen zijn, maar het grootste deel moet toch wel kloppen 

"Always remember you're unique, just like everyone else."
Purno schreef:Dank je. Kan nog best een foutje in zitten hoor. Omdat ik ETS2 niet als venster naast m'n browser kan houden, heb ik eerst alles met de hand op moeten schrijven, en daarna overtypen in m'n tabel. Foutje kan er makkelijk ingeslopen zijn, maar het grootste deel moet toch wel kloppen
Haha een foutje is menselijk jonge ... maar, knap werk!
lijstje ziet er goed uit !
Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed ..
Dus ik ben begonnen in Brussel en daar zijn 3 bedrijven, betekent dit dat ik dan meer leeg rijd dan in een stad met 5 bedrijven (Berlin ex.)

Dus ik ben begonnen in Brussel en daar zijn 3 bedrijven, betekent dit dat ik dan meer leeg rijd dan in een stad met 5 bedrijven (Berlin ex.)
Dat is nu even de theorie, maar bevestigen kan ik het niet.
Punt is dat chauffeurs wel eens leeg terugkeren, daar krijg je melding van. Dat zou dus betekenen dat een chauffeur altijd van A naar B en weer terug naar A wil. (Waar A de locatie van z'n garage is).
Als A minder bedrijven heeft is er ten eerste minder keuze in vrachten naar B toe, dus meer kans op een goedkopere vracht, en bovendien is de kans kleiner dat er vanaf B een vracht terug naar A is (meer bedrijven in A = meer mogelijke locaties om vrachten naar toe te brengen).
Daarom zou het dus best kunnen zijn dat je chauffeurs vaker een vracht mee terug kunnen brengen als de stad van hun garage meer bedrijven heeft. Maar dit is nog maar theorie.
EDIT: Kom er net achter dat ik bedrijven als Kaarfor, die alleen als eindpunt gelden, niet heb meegenomen omdat deze niet op de kaart staan...
Punt is dat chauffeurs wel eens leeg terugkeren, daar krijg je melding van. Dat zou dus betekenen dat een chauffeur altijd van A naar B en weer terug naar A wil. (Waar A de locatie van z'n garage is).
Als A minder bedrijven heeft is er ten eerste minder keuze in vrachten naar B toe, dus meer kans op een goedkopere vracht, en bovendien is de kans kleiner dat er vanaf B een vracht terug naar A is (meer bedrijven in A = meer mogelijke locaties om vrachten naar toe te brengen).
Daarom zou het dus best kunnen zijn dat je chauffeurs vaker een vracht mee terug kunnen brengen als de stad van hun garage meer bedrijven heeft. Maar dit is nog maar theorie.
EDIT: Kom er net achter dat ik bedrijven als Kaarfor, die alleen als eindpunt gelden, niet heb meegenomen omdat deze niet op de kaart staan...
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Ah now I see
Dank je voor de uitleg!
Ik heb zelf nog geen chauffeurs maar ik zal er een oogje op houden

Ik heb zelf nog geen chauffeurs maar ik zal er een oogje op houden

- Gunslinger
- Lid
Dank je, PurnoPurno schreef:Het lijstje is klaar;
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... li=1#gid=0
Aantal bedrijven varieert van 2 tot 5 per stad.

Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn.
Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"

Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"

ja bedankt voor het lijstjeGunslinger schreef:Dank je, PurnoPurno schreef:Het lijstje is klaar;
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... li=1#gid=0
Aantal bedrijven varieert van 2 tot 5 per stad.

-
- Lid
Ligt het nu aan mij of kosten chauffeurs gewoon geld? ze verdienen helemaal niks...... voor dat het bedrag van de garage en de trucks eruit zijn ben ik alweer een jaar verder hahah... ;p
bij mij verdienen de chauffeurs wel redelijk vind ik