Ik mis vooral de bekende werkzaamheden in Duitsland, die vormen tenminste ook nog eens een fatsoenlijke file mits je op de juiste tijd er bent.Verenzak schreef:Wegwerkzaamheden zijn wel veel hoor. Het moet zeker niet meer worden.
Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
Wat ik mis in 2 is wat in 1 wel was als je de pont op neemt reed je de boot in en uit en bij 2 kies je je reis op de parkeerplaats en dan in engeland rijd je de parkeerplaats weer af en dat is juist een achteruitgang.
En dan ook de snelheid trucks rijden veelste langzaam waardoor ik ze soms moet inhalen wat best veel stuurmans kunst en adrenaline kost.
Heb het op de cruisecontrol gemeten op de snelweg gemiddeld 65-70 en heel afentoe 1tje 80.
Terwijl sommige leeg rijden dus dan kan je al helemaal wat makkelijker gas geven.
En dan ook de snelheid trucks rijden veelste langzaam waardoor ik ze soms moet inhalen wat best veel stuurmans kunst en adrenaline kost.
Heb het op de cruisecontrol gemeten op de snelweg gemiddeld 65-70 en heel afentoe 1tje 80.
Terwijl sommige leeg rijden dus dan kan je al helemaal wat makkelijker gas geven.

Tot nu toe is mijn grootste ergenis het AI en de wat compacte wegen. AI reageert niet op je richtingaanwijzers, staat stil op punten waar dat niet hoeft, is bij het oversteken nog voorzichtiger dan een omaatje van 80, en staat op elk willekeurig moment plotseling stil. Zelfs die vrachtwagen voor mij staat bij een oranje verkeerslicht ook opeens stil. AI rijd standaard te langzaam en schroomt er niet voor je eerst in te halen, en vervolgens vlak voor je snelheid te verminderen.
Dat in combinatie met afritten en invoegstroken die veels te kort zijn, wegwerkzaamheden op binnenwegen die niet ver genoeg van te voren worden aangekondigd (de rij auto's komt tot voorbij het bord, waardoor ik opeens verrast wordt met een stilstaande auto). De extreem compacte knooppunten zijn voorzien van een bord van 40 km/h (daar had een betere oplossing voor kunnen zijn). De snelwegen langs Amsterdam en Rotterdam zijn helemaal raar. Staat daar opeens een bord van 50 op de snelweg. Had liever een fatsoenlijke afrit gezien. Daarnaast hebben we nog bewegwijzering die onjuiste aantal rijstroken aangeeft. (ok, heb begrepen dat ze dat gaan fixen, maar raar dat het in de beta al niet gefixed is)
En daarnaast zijn de verkeersboetes voor stoplichten wel extreem onvergefelijk. Angstig rijd ik langzaam op een groen licht af omdat 'ie elk moment op oranje kan springen.
Voor de rest nog wat kleine dingetjes, maar dat vind ik acceptabel. Het is een schitterend spel, maar met bovenstaande problemen wordt ik vaak geconfronteerd
Dat in combinatie met afritten en invoegstroken die veels te kort zijn, wegwerkzaamheden op binnenwegen die niet ver genoeg van te voren worden aangekondigd (de rij auto's komt tot voorbij het bord, waardoor ik opeens verrast wordt met een stilstaande auto). De extreem compacte knooppunten zijn voorzien van een bord van 40 km/h (daar had een betere oplossing voor kunnen zijn). De snelwegen langs Amsterdam en Rotterdam zijn helemaal raar. Staat daar opeens een bord van 50 op de snelweg. Had liever een fatsoenlijke afrit gezien. Daarnaast hebben we nog bewegwijzering die onjuiste aantal rijstroken aangeeft. (ok, heb begrepen dat ze dat gaan fixen, maar raar dat het in de beta al niet gefixed is)
En daarnaast zijn de verkeersboetes voor stoplichten wel extreem onvergefelijk. Angstig rijd ik langzaam op een groen licht af omdat 'ie elk moment op oranje kan springen.
Voor de rest nog wat kleine dingetjes, maar dat vind ik acceptabel. Het is een schitterend spel, maar met bovenstaande problemen wordt ik vaak geconfronteerd

"Always remember you're unique, just like everyone else."
Moet ook weer niet zijn van dat die wagens 3 meter van je vandaan staat zoals gts wel geval was daar ergerde ik me aan als knipperlicht aandeed dan gelijk vol in de ankers nu is wel beter maar ze moeten doen van auto die er al aankomt door laat gaan en die daarachter gewoon ff zich inhoud jij zelf kan in voegen en als je auto heb ingehaald weer terug ga op oude rijbaan en jou dan gewoon weer voorbij gaan , en rijstrooken moet idd langer als je oprit rij moet je gelijk invoegen anders rij je over vluchtstrook ook niet bedoeling
-
- Lid
mvos97 schreef:Moet ook weer niet zijn van dat die wagens 3 meter van je vandaan staat zoals gts wel geval was daar ergerde ik me aan als knipperlicht aandeed dan gelijk vol in de ankers nu is wel beter maar ze moeten doen van auto die er al aankomt door laat gaan en die daarachter gewoon ff zich inhoud jij zelf kan in voegen en als je auto heb ingehaald weer terug ga op oude rijbaan en jou dan gewoon weer voorbij gaan , en rijstrooken moet idd langer als je oprit rij moet je gelijk invoegen anders rij je over vluchtstrook ook niet bedoeling
Hoofdletter, punt, komma?
Heeft er iemand wel al eens een hedendaagse file gezien in het spel?
Wat bij mij een achteruitgang is op ETS dat is dat veel snelwegen, zoals bv in Belgie de E40 van Veurne naar Brussel, een landweg is ipv een snelweg met 2x3 of 2x2 rijstroken. ETS had bijna enkel snelwegen, maar dit is niet meer realistisch. En dan stoort het feit dat de wagens precies nog geen stuurbekrachtiging hebben me ook. Heb bv nog nooit in het echt met een wagen gereden die zo slecht reageert wanneer ik achteruit wil maneuvreren.
"Er zijn geen goeie, en er zijn geen slechte mensen. Er zijn alleen situaties." Marcel Van Loock (De Hel van Tanger)
Ik ben met alles tevreden eigenlijk. Alleen sommige afritten en knooppunten mogen van mij wel een echte in- en uitvoegstrook krijgen. Dat is mijn enige punt tot nu toe. 

Ik snap niet dat van 3 naar 2 banen de rechter strook verdwijnt. Volgens mij is het veel beter als de linker eraf zou gaan, zowel voor AI als voor het realisme.
Snelheid vind ik juist prima. Vooral van AI trucks. Vind het vrij realistisch dat ze maar 70 heuvel op gaan.
Complimenten trouwens dat auto's niet meer in 1 lijn rijden. Maar alle maal iets versprongen.
Hebben jullie trouwens al is een "seintje" gehad van de AI? Ik wou links af op een drukke weg een bedrijf in. Echter kon ik niet tussen de tegenliggers door. Richting aanwijzer aan en na een tijdje stopt er 1 die knipperd met zijn lichten. en ik kon er door.
Snelheid vind ik juist prima. Vooral van AI trucks. Vind het vrij realistisch dat ze maar 70 heuvel op gaan.
Complimenten trouwens dat auto's niet meer in 1 lijn rijden. Maar alle maal iets versprongen.
Hebben jullie trouwens al is een "seintje" gehad van de AI? Ik wou links af op een drukke weg een bedrijf in. Echter kon ik niet tussen de tegenliggers door. Richting aanwijzer aan en na een tijdje stopt er 1 die knipperd met zijn lichten. en ik kon er door.
Laatst gewijzigd door jorD1 op za 27 okt 2012, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.