Timemanagement

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
sebasss
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Timemanagement

Bericht door sebasss »

D-saffier schreef:Mag van mij wel vaker. Mooi verhaal :thumbup:
Idd van mij ook mooi verhaal het lijkt net alsof ik een blog van een beroepschauffeur lees uit het echt dan.
sebasss
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door sebasss »

Misschien domme vraag maar wat is een track-ir?
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Hardware om mee in het rond te kunnen kijken in games ;)
sebasss
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door sebasss »

Dus als je bij een kruispunt staat en ik kijk naar links dan kijk ik ingame dus ook naar links?
Cix

Bericht door Cix »

Hier meer info over Track-IR. http://www.naturalpoint.com/trackir/

Hou het on topic graag.
TimV_
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door TimV_ »

Mooi verhaal Man, maar inderdaad volgende keer wat plaatjes.....
PolareX
Lid
Lid

Bericht door PolareX »

Jeetje...wordt helemaal verlegen van al die aardige berichten. Ik ben zo enthousiast over ETS 2 dat ik dacht: "Ach laat ik mijn rit maar eens beschrijven".
Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat Tina inmiddels niet meer voor mij werkt. Ze had een heel leuk koppie maar ja...bracht geen geld in het laadje en "the boss" wil natuurlijk wel mooie lampjes op zijn truck. Heb inmiddels een mooie garage in Hartje A'dam met 4 chauffeurs (incl mezelf). Moet nu flink aan de bak want al die leuke lampjes, velgen etc. kosten flink geld.

En ja...wat is er beter dan Phil Collins op de achtergrond het nummer "Take me home" zingend, mijn stoel standje relaxed genietend van de prachtige omgeving van Tsjechië, van Praag terug naar A'dam te rijden. Deze game dienst een absolute award! Maareh...moet nu stoppen want ik moet nog 800 km naar Bremen.

Met de vlam in de pijp,

Boby
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
D-saffier
Lid
Lid

Bericht door D-saffier »

Trap dat hok nog maar een keer aan!
Specs.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Little_Ghost
Lid
Lid

Bericht door Little_Ghost »

Zat gister zelf in dit scenario. Op de parkeerplaats bij een hotel staat niets aan gegeven, dat is wel jammer en verwarrend.
Uiteindelijk heb ik daar toch de rust genomen en de trailer daar even geparkeerd om naarstig naar een benzinepomp op zoek te gaan. Dacht: dat gaat vast makkelijker, sneller en economischer zonder dat zware ding.
Na een rondje door de stad (had gehoopt bij de dealer/garage te kunnen tanken), mijn trailer opgehaald en een schietgebedje geslagen om vervolgens de snelweg op te gaan en op hoop van zegen naar de dichtstbijzijnde pomp te kachellen.... heb 't gehaald maar hoe is mij nogsteeds een raadsel :)
Dingen als: "dit had ik meteen moeten doen ipv door die stad heen racen" spoken door je hoofd en na het tanken rijd je weg en denk je: Dit NOOIT meer!!!

Ik zie je wel ergens onderweg Boby, zal naar je toeteren! ;)
PolareX
Lid
Lid

Bericht door PolareX »

Little_Ghost schreef:Zat gister zelf in dit scenario. Op de parkeerplaats bij een hotel staat niets aan gegeven, dat is wel jammer en verwarrend.
Uiteindelijk heb ik daar toch de rust genomen en de trailer daar even geparkeerd om naarstig naar een benzinepomp op zoek te gaan. Dacht: dat gaat vast makkelijker, sneller en economischer zonder dat zware ding.
Na een rondje door de stad (had gehoopt bij de dealer/garage te kunnen tanken), mijn trailer opgehaald en een schietgebedje geslagen om vervolgens de snelweg op te gaan en op hoop van zegen naar de dichtstbijzijnde pomp te kachellen.... heb 't gehaald maar hoe is mij nogsteeds een raadsel :)
Dingen als: "dit had ik meteen moeten doen ipv door die stad heen racen" spoken door je hoofd en na het tanken rijd je weg en denk je: Dit NOOIT meer!!!

Ik zie je wel ergens onderweg Boby, zal naar je toeteren! ;)
Haha...heb ik ook nog aan gedacht om de trailer af te koppelen. Was alleen niet zeker wat er dan met de missie zou gebeuren dus daarom niet gedaan. Maar goed om te weten dat je tijdens de missie de trailer gewoon kunt afkoppelen. En ja...dat toeteren naar elkaar. Als SCS een goede multiplayer voor elkaar krijgt zou de game helemaal ontploffen. Een mmo Lijkt mij heel erg gaaf maar van de andere kant gaat dat ook voor heel veel problemen zorgen: mensen die je rit met opzet saboteren door tegen je aan te rijden ed. Goede servers zijn dan een must en het is maar een klein bedrijfje. Gewoon maar eens afwachten hoe de marketing van de game zich verder ontwikkelt.

Met de vlam in de pijp,

Boby
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”