zelfde commentaarjanc schreef:Meer voetgangers, vooral in grote steden, nu kom je zelden iemand tegen. Toevoeging van fietsers zou ook leuk zijn, maar is mss onhaalbaar.
Meer variatie van AI autos, waar zijn de bussen, tractors, vans, etc?
Je ziet alleen maar vrachtwagens en autos.
Slechte AI bij invoegstroken, ze staan gewoon stil.
Ook bij het inhalen van autos laat de AI te wensen over, ze halen bijvoorbeeld in wanneer ik eraan kom en dan staan ze stil op mijn rijvak waardoor ik moet uitwijken of frontaal bots.
Na het verlaten van de snelweg heb je voorrang, maar als er daarna nog een afrit is, moet je voorrang geven, iets wat heel raar is, je staat er soms minuten lang stil omdat er autos blijven komen, veel beter was de optie om hier voor een rondpunt te gaan.
De lichten van je vrachtwagen zijn bijna niet zichtbaar in het donker tenzij je ze in de hoogste stand zet.
Toevoeging van tweedehands vrachtwagens zou leuk zijn.
Een lening krijg je ontzettend makkelijk, na een paar ritten kan je al 500.000 euro lenen, iets wat ik niet erg realistisch vind.
Wat kan er eventueel beter nog ?
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
Meer Ai en dus meer files zouden erg welkom zijn! Vind het nu nog vrij rustig op de snelwegen.
Spits uur zou ook tof zijn

Check!Calzone schreef:Meer Ai en dus meer files zouden erg welkom zijn! Vind het nu nog vrij rustig op de snelwegen.
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
En Ai die achteruit kan rijden btw, zo net weer eens gehad dat een **** idioot tegen me aanrijd terwijl ik de weg op draai(stond al volledig op de weg) waarna ze zo dicht op me gaan staan dat ik geen kant meer uit kon >.<
lekker voor je, life is hardCalzone schreef:En Ai die achteruit kan rijden btw, zo net weer eens gehad dat een **** idioot tegen me aanrijd terwijl ik de weg op draai(stond al volledig op de weg) waarna ze zo dicht op me gaan staan dat ik geen kant meer uit kon >.<
- eurotrucker
- Lid
Betere automatische transmissie. De huidige "realistische automaat" is al wel een verbetering ten opzichte van oudere scs games, maar het is nog steeds niet echt realistisch. De vrachtwagen schakelt nog steeds als een handmatige transmissie. Verder heb ik niet echt opmerkingen. Het blijft wel een spel natuurlijk. 

het blijft inderdaad een spel, het kan nooit perfect wordeneurotrucker schreef:Betere automatische transmissie. De huidige "realistische automaat" is al wel een verbetering ten opzichte van oudere scs games, maar het is nog steeds niet echt realistisch. De vrachtwagen schakelt nog steeds als een handmatige transmissie. Verder heb ik niet echt opmerkingen. Het blijft wel een spel natuurlijk.
Maar je mag scs altijd wel op ideeen brengen zoalssieder schreef:het blijft inderdaad een spel, het kan nooit perfect wordeneurotrucker schreef:Betere automatische transmissie. De huidige "realistische automaat" is al wel een verbetering ten opzichte van oudere scs games, maar het is nog steeds niet echt realistisch. De vrachtwagen schakelt nog steeds als een handmatige transmissie. Verder heb ik niet echt opmerkingen. Het blijft wel een spel natuurlijk.
-beter verkeer en meer verkeer
-echte haven laatsen zoals van die blokken waar je wagen tussen zet aan dan overnacht,
- tijd instellen hoelang je slaap bijvoorbeeld wekker
- interieur dat er meer extra dingen kan inzetten kasten gordijden stickers op de ruit en zoals in mercedes sterrenhemel zou ook mooi zijn, nu als je in de nacht rij en er zijn geen lantaren lampen dan kan je niks in j spiegels zien.
- Achterbumper veranderen en dat je andere lampen er achter op kan doen.
- Meer extra dingen aan de buiten kant : spatlappen, oorbellen, spatlaplampen, lampjes in de gril. Ga maar zo door
-lzv en bakwagens en ook meerdere assen.
- navigatie in alle wagens
- en meer wegwerkzaamheden heb ik zelf niet veel gezien
Wegwerkzaamheden zijn wel veel hoor. Het moet zeker niet meer worden.
Nothingo veryo specialo.
- RudyFaasse
- Lid
Misschien een idee van de topic maker om alle ideeën die hier gepost zijn in de beginpost neer te zetten.
Zodat we 1 grote waslijst hebben aan requests. En wat vaker gezegd word een streepje achter te zetten zodat er gezien kan worden wat het meest gevraagd word.
Gewoon een ideetje ;p
Zodat we 1 grote waslijst hebben aan requests. En wat vaker gezegd word een streepje achter te zetten zodat er gezien kan worden wat het meest gevraagd word.
Gewoon een ideetje ;p