bakwagens + aanhangers, lzv's, sneeuw en meer van europa bijv. scandinavie en miss dat je moet beginnen bijv. met daf LF -> CF -> XF
verders hoeft er van mij niks in
Wat kan er eventueel beter nog ?
- Barry Butsers
- Lid
Re: Wat kan er eventueel beter nog ?
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Inderdaad de bakwagen wipkar combi's mis ik.
Aanhangwagens met molenbesturing Dit dus kan ff geen afbeelding vinden dus maar een filmpje geplaatst.
https://www.youtube.com/watch?v=HEohbmfyOaU
Oudere trucks op de weg.
Wasstraat en dat je auto na 1000km licht vies is en steeds iets viezer tot ie pik zwart is
Wat mij ook al opviel is dat je luchthoorns op een lampenbeugel gemonteerd moeten worden. Dat heb ik in het echt nog niet mee gemaakt. Gewoon op dak? net zo als de zwaailamp op dak moet kunnen.
Spoiler sets voor alle type auto's
Heb zelf momenteel scania highline maar die is veel mooier met een volledige spoiler zet.
De meters werkend maken? en op de juiste stand zetten?
Scania motor temp 93C Dan staat de temp meter recht omhoog in het echt niet tegen het rode
Brandstof verbruik meter constant vol last?
Olie druk meter? Na het midden? Constant over de 7bar? is ook iets te veel van het goeie.
Heb een hendel van een retarder op de auto zitten maar kan hem niet gebruiken?
Volgens de zelfde hendel heb ik de auto in de N staan terwijl ik wel voor uit en achteruit kan rijden?
Tacho en de schakelaars boven in de cabine verlichten in het donker?
Meer verschillende trailers.
Aanhangwagens met molenbesturing Dit dus kan ff geen afbeelding vinden dus maar een filmpje geplaatst.
https://www.youtube.com/watch?v=HEohbmfyOaU
Oudere trucks op de weg.
Wasstraat en dat je auto na 1000km licht vies is en steeds iets viezer tot ie pik zwart is

Wat mij ook al opviel is dat je luchthoorns op een lampenbeugel gemonteerd moeten worden. Dat heb ik in het echt nog niet mee gemaakt. Gewoon op dak? net zo als de zwaailamp op dak moet kunnen.
Spoiler sets voor alle type auto's
Heb zelf momenteel scania highline maar die is veel mooier met een volledige spoiler zet.
De meters werkend maken? en op de juiste stand zetten?
Scania motor temp 93C Dan staat de temp meter recht omhoog in het echt niet tegen het rode
Brandstof verbruik meter constant vol last?
Olie druk meter? Na het midden? Constant over de 7bar? is ook iets te veel van het goeie.
Heb een hendel van een retarder op de auto zitten maar kan hem niet gebruiken?
Volgens de zelfde hendel heb ik de auto in de N staan terwijl ik wel voor uit en achteruit kan rijden?
Tacho en de schakelaars boven in de cabine verlichten in het donker?
Meer verschillende trailers.
-
- Lid
dat je mischien bij de trein je eerst moet melden om een kaartje te kopen dan melden bij de douane en dan pas de trein erop rijden. het zelfde geld voor de boot. maar dan geen douane . voor de rest ben ik het wel eens met de vorige berichten. dat invoegen bij de peage is ook wel **** staat soms een minuut te wachten
Ik heb gemerkt Dat als ik in mijn scania rustig rij. Dat de cruise control Niet werkt Rond de 30.
En er onder, Dit moet toch gewoon kunne? dat zoude ze kunne verbeteren!
sorry maar volgens mij in echt is dat 40kevin1710 schreef:Ik heb gemerkt Dat als ik in mijn scania rustig rij. Dat de cruise control Niet werkt Rond de 30.
Zal ook mooi zijn dat je toeren kan aanpassen dat je in cruise control van 70 naar 90 kan rijden en als je van cruise control afhaal en er weer opzet dat ie gelijk weer naar de 90km/u gaat.
En als je bij IJmuiden naar terrein rij van de veerpont en je komt door die hekken heen en dan heb je 2 van die hokken daar zouden ze slagbomen en betaalpunt moeten maken.
- meer opties om volume van geluiden te regelen: interne / externe geluiden
- historie van eigen ritten inzien
- meer invloed hebben op je ingehuurde chauffeurs: waarschuwing kunnen geven, loon bijstellen etc
- kunnen zien waar je chauffeurs precies rijden of rusten.
-optie om de gevoeligheid van de controller elementen te wijzigen: heb het gevoel dat ik in scania truck driver meer controle heb over koppeling/gas/rem
- voor start van campaign een moeilijkheidsgraad kunnen instellen
- bij de bedrijfsgegevens de oliemarkt kunnen volgen voor dieselprijzen
- gps: zelf de route kunnen bepalen qua snelheid of lengte. snelwegen of hoofdwegen. via welke syeden
- persoonlijk heb ik het gevoel dat 90 km/pu visueel te hard gaat. visueel gezien heb ik het idee dat 80 km veel meer overeenkomt met 90 km/pu.
- en nog 1000 wensen
- meer invloed hebben op je ingehuurde chauffeurs: waarschuwing kunnen geven, loon bijstellen etc
-optie om de gevoeligheid van de controller elementen te wijzigen: heb het gevoel dat ik in scania truck driver meer controle heb over koppeling/gas/rem
- gps: zelf de route kunnen bepalen qua snelheid of lengte. snelwegen of hoofdwegen. via welke syeden
- persoonlijk heb ik het gevoel dat 90 km/pu visueel te hard gaat. visueel gezien heb ik het idee dat 80 km veel meer overeenkomt met 90 km/pu.
- en nog 1000 wensen

I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
- biochazard
- Lid
ik vind het rechts inhalen irritant.
ai voertuigen die je voor rang geven ook moet blijven staan en niet snel toch weer gaan rijden waar door je er tegen aan knal.
als je met een links sturende vrachtwagen rij in engenland dan zie je de max snelheid borden links bijna niet alleen met groot licht.
als je extra lichten plaats moeten ze ook meer licht geven met gewoon licht niet alleen met groot licht.
als je een V8 motor hebt ook het geluid van een V8.
dat zijn de dingen waar van ik denk dat zou het nog beter maken veder ben ik echt onder de indruk van de game hoe mooi die in elkaar is gezet
ai voertuigen die je voor rang geven ook moet blijven staan en niet snel toch weer gaan rijden waar door je er tegen aan knal.
als je met een links sturende vrachtwagen rij in engenland dan zie je de max snelheid borden links bijna niet alleen met groot licht.
als je extra lichten plaats moeten ze ook meer licht geven met gewoon licht niet alleen met groot licht.
als je een V8 motor hebt ook het geluid van een V8.
dat zijn de dingen waar van ik denk dat zou het nog beter maken veder ben ik echt onder de indruk van de game hoe mooi die in elkaar is gezet
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
- Barry Butsers
- Lid
heb ik ook dat ik meestal 80 rijd omdat 90 eik te hard gaat, visueel danPolareX schreef:- meer opties om volume van geluiden te regelen: interne / externe geluiden
- en nog 1000 wensen
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Meer voetgangers, vooral in grote steden, nu kom je zelden iemand tegen. Toevoeging van fietsers zou ook leuk zijn, maar is mss onhaalbaar.
Meer variatie van AI autos, waar zijn de bussen, tractors, vans, etc?
Je ziet alleen maar vrachtwagens en autos.
Slechte AI bij invoegstroken, ze staan gewoon stil.
Ook bij het inhalen van autos laat de AI te wensen over, ze halen bijvoorbeeld in wanneer ik eraan kom en dan staan ze stil op mijn rijvak waardoor ik moet uitwijken of frontaal bots.
Na het verlaten van de snelweg heb je voorrang, maar als er daarna nog een afrit is, moet je voorrang geven, iets wat heel raar is, je staat er soms minuten lang stil omdat er autos blijven komen, veel beter was de optie om hier voor een rondpunt te gaan.
De lichten van je vrachtwagen zijn bijna niet zichtbaar in het donker tenzij je ze in de hoogste stand zet.
Toevoeging van tweedehands vrachtwagens zou leuk zijn.
Een lening krijg je ontzettend makkelijk, na een paar ritten kan je al 500.000 euro lenen, iets wat ik niet erg realistisch vind.
Meer variatie van AI autos, waar zijn de bussen, tractors, vans, etc?
Je ziet alleen maar vrachtwagens en autos.
Slechte AI bij invoegstroken, ze staan gewoon stil.
Ook bij het inhalen van autos laat de AI te wensen over, ze halen bijvoorbeeld in wanneer ik eraan kom en dan staan ze stil op mijn rijvak waardoor ik moet uitwijken of frontaal bots.
Na het verlaten van de snelweg heb je voorrang, maar als er daarna nog een afrit is, moet je voorrang geven, iets wat heel raar is, je staat er soms minuten lang stil omdat er autos blijven komen, veel beter was de optie om hier voor een rondpunt te gaan.
De lichten van je vrachtwagen zijn bijna niet zichtbaar in het donker tenzij je ze in de hoogste stand zet.
Toevoeging van tweedehands vrachtwagens zou leuk zijn.
Een lening krijg je ontzettend makkelijk, na een paar ritten kan je al 500.000 euro lenen, iets wat ik niet erg realistisch vind.