grafische instellingen

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
bvanDijk
Lid
Lid

grafische instellingen

Bericht door bvanDijk »

ik heb geprobeerd mijn grafische instellingen te veranderen en dat lukt wel maar mijn computer kan eigenlijk alleen het laagste aan maar nu is het weer heel anders dan toen ik het spel installeerde veel minder kwaliteit maar als ik hem hoger zet dan schokt het meer dus weet iemand mischien de standaard instellingen ofzo mischien niet helemaal duidelijk maar heb het geprobeerd:$ :oops: :oops: :oops: gr.
Cix

Re: grafische instellingen

Bericht door Cix »

Kan je het ook met leestekens? (punt, coma etc.). Ik kom er niet uit!

Je wilt de standaard grafische instellingen voor het spel terug zetten? Dat kan! Gewoon via het menu -> opties -> Grafische instellingen.
bvanDijk
Lid
Lid

Bericht door bvanDijk »

Cix schreef:Kan je het ook met leestekens? (punt, coma etc.). Ik kom er niet uit!

Je wilt de standaard grafische instellingen voor het spel terug zetten? Dat kan! Gewoon via het menu -> opties -> Grafische instellingen.
ja sorry , welke zijn de juiste? omdat bij de minste kwaliteit het er niet uit ziet als in het begin en als ik 1 hoger doe dan schokt het.

GR. :oops:
Cix

Bericht door Cix »

Er is geen juist, er is wat jij fijn vind. Wil je graag mooi beeld, en kun je met het schokkerige leven, dan is dat jou beste keus.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”