laptop
Re: laptop
Als ik jou was zou ik een computer kopen want een laptop die ets2 aan kan is vrij duur
Ik heb er 1 van 1500 en ken hem wel spelen maar het is net wat je ervoor wilt uitgeven hefcvd schreef:Als ik jou was zou ik een computer kopen want een laptop die ets2 aan kan is vrij duur
eigenlijk wilde ik er max 700 euro aan uitgeven maar dat gaat dus niet werken als ik het goed begrijp
Het kan maar dan zit je toch weer met haperend beeld enzo...Martijn96 schreef:eigenlijk wilde ik er max 700 euro aan uitgeven maar dat gaat dus niet werken als ik het goed begrijp
Voor 700 heb je een hele goeie pc trouwens..
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Nou, mijn broertje heeft een laptop van 500/600 euro, kan er wel op gespeeld worden maar met de laagste grafische instellingen. De laptop moet eigenlijk aan deze systeem eisen voldoen om te spelen (lage instellingen):Martijn96 schreef:eigenlijk wilde ik er max 700 euro aan uitgeven maar dat gaat dus niet werken als ik het goed begrijp
Windows XP/Vista/7, Dual core CPU 2.4 GHz
2 GB RAM, graphics card with 256 MB memory
(GeForce 7600 GT-class equivalent or better)
WAT? ZWARTE KAT!
Vanaf 400 euro heb je er al een die het aankan maar dan moet je niet denken op ultra kwaliteit dan moet je denken rond de 5-6-7 honderd.Ligt ook een beetje welk merk bijv acer is een middelklas met prijzen en asus weer juist wat duurder.

- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Ben het mee ens, heb zelf HP, dat kan je niet goedkoop noemen. Maar was des tijds een multimedia apparaat met een mooi design.sebasss schreef:Vanaf 400 euro heb je er al een die het aankan maar dan moet je niet denken op ultra kwaliteit dan moet je denken rond de 5-6-7 honderd.Ligt ook een beetje welk merk bijv acer is een middelklas met prijzen en asus weer juist wat duurder.
Packerd Bell zit in het prijs klasse 400-600. Maar ben er niet te vrede over. Na paar maanden niks, HDD kapot. Niks geks mee gebeurd. Maar ff back-to-topic. Voor thuis gebruik maak het niet heel veel uit welke merk je neemt. Maar ga je hem ook meenemen moet je er wel een hebben die tegen stootjes kunnen, mijn laptop is een keer flink gevallen en ik merk daar letterlijk helemaal niks van.
WAT? ZWARTE KAT!
ik wil hem gewoon thuis thuis gebruiken voor schoolgingen enzo maar als ik er dan toch 1 koop wilde ik dat gelijk met de instellingen om ets 2 goed te kunnen spelen maar ik moet dus minimaal een videokaart van 500 mb hebben (ga er denk wel 1 kopen met 1 gb videokaart) en een dual core cpu 2,4 ghz windows xp/vista/7 en 2 gb ram dan ga ik daar even naar kijken er woont een kennis van me in de buurt en als ik die laptop op de zaak van me uoders koop krijg ik de btw terug en kerstkorting en kan hem gelijk wel vragen voor mijn verjaardag.
Is toevallig een PC geen oplossing? Of moet het persé een laptop zijn.Martijn96 schreef:ik wil hem gewoon thuis thuis gebruiken voor schoolgingen enzo maar als ik er dan toch 1 koop wilde ik dat gelijk met de instellingen om ets 2 goed te kunnen spelen maar ik moet dus minimaal een videokaart van 500 mb hebben (ga er denk wel 1 kopen met 1 gb videokaart) en een dual core cpu 2,4 ghz windows xp/vista/7 en 2 gb ram dan ga ik daar even naar kijken er woont een kennis van me in de buurt en als ik die laptop op de zaak van me uoders koop krijg ik de btw terug en kerstkorting en kan hem gelijk wel vragen voor mijn verjaardag.
Een PC kun je na loop van tijd ook deels vervangen, wat bij een laptop nauwelijks mogelijk is.