game bug

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
laskan
Lid
Lid

game bug

Bericht door laskan »

ik weet het niet of het aan mijn laptop ligt maar hij komt steeds 1 seconde vast te zitten als ik ultra doe,of beter gezegd, hij is langzaam.
hoe kan ik dit voorkomen?
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
FJBungy
Lid
Lid

Re: game bug

Bericht door FJBungy »

laskan schreef:ik weet het niet of het aan mijn laptop ligt maar hij komt steeds 1 seconde vast te zitten als ik ultra doe,of beter gezegd, hij is langzaam.
Je noemt zelf al iets wat jouw game niet snel laat draaien op hoogst. LAPTOP

Als je een game op je Laptop wilt spelen met perfecte beeld en alles dan moet je Asus G serie hebben of Alienware.

Voor de rest zijn geen laptops die games op top kunnen draaien. Zijn erg zeldzaam.

En voorkomen kan door je instellingen lager te zetten.
laskan
Lid
Lid

Bericht door laskan »

FJBungy schreef:
laskan schreef:ik weet het niet of het aan mijn laptop ligt maar hij komt steeds 1 seconde vast te zitten als ik ultra doe,of beter gezegd, hij is langzaam.
Je noemt zelf al iets wat jouw game niet snel laat draaien op hoogst. LAPTOP

Als je een game op je Laptop wilt spelen met perfecte beeld en alles dan moet je Asus G serie hebben of Alienware.

Voor de rest zijn geen laptops die games op top kunnen draaien. Zijn erg zeldzaam.

En voorkomen kan door je instellingen lager te zetten.
dus er is geen ander oplossing?
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Als je laptop het spel niet aankan niet, helaas...

Wat FJBungy zegt is ook niet helemaal waar... Als je een latop hebt die gewoon aan de systeemeisen van het spel voldoet is er geen probleem. Je hoeft niet persé een Asus G- serie of een Alienware te hebben.

Mijn laptop kan het nét aan, maar om het perfect te laten lopen heb ik sommige instellingen toch wat teruggedraaid. Op mijn desktop loopt alles perfect op ultra
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

op mijn laptop werkt het op hoog ook prima, maar het is zo dat als je laptop aan de systeem eisen voldoet wil dat niet zeggen dat hij het perfect en super doet
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

Bart schreef:Als je laptop het spel niet aankan niet, helaas...

Wat FJBungy zegt is ook niet helemaal waar... Als je een latop hebt die gewoon aan de systeemeisen van het spel voldoet is er geen probleem. Je hoeft niet persé een Asus G- serie of een Alienware te hebben.

Mijn laptop kan het nét aan, maar om het perfect te laten lopen heb ik sommige instellingen toch wat teruggedraaid. Op mijn desktop loopt alles perfect op ultra
Ben bang dat ik toch wel gelijk heb hoor :) want een Videokaart van laptop kan zelfde model en eingenschappen hebben als een van PC, en toch draait die niet zelfde. Ik heb zelf bij Asus gewerkt en zo als ik al op forum vermelde zit al ruim 12 jaar in ICT.

En het klopt wel er zijn andere laptops die het ook kunnen. Maar dan heb je het over laptop van afgelopen jaar of max 2 en niet ouder.
Barry Butsers schreef:op mijn laptop werkt het op hoog ook prima, maar het is zo dat als je laptop aan de systeem eisen voldoet wil dat niet zeggen dat hij het perfect en super doet
Das waar :)
Gunslinger
Lid
Lid

Bericht door Gunslinger »

En er is natuurlijk een groot verschil tussen de minimal en recomended system specs.
Als je laptop vodoet aan de minimale eisen dan draai de game, thats it, maar op een zeer lage instelling.
Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn.
Sys specs:
i7-2600k 3.4Ghz
MSI P67A board
Case: Corsair Graphite 600T
Corsair Hydro H70
850watt PSU Gold
8Gig DDR 2133
Radeon HD6990 4GB
Multi monitor Eyefinity setup 3 x Samsung 2x24" 1x27"
Afbeelding
Barry Butsers
Lid
Lid

ja mijn laptop is nu 8 maanden ofzo
Barry Butsers
Lid
Lid

Gunslinger schreef:En er is natuurlijk een groot verschil tussen de minimal en recomended system specs.
Als je laptop vodoet aan de minimale eisen dan draai de game, thats it, maar op een zeer lage instelling.
zo is het, :thumbup: en daar vergissen veel mensen zich in, waardoor ze te hoge verwachtingen gaan krijgen van hun pc in combinatie met het spel
D-saffier
Lid
Lid

Bericht door D-saffier »

Overclocke je laptop, zal hij iets sneller lopen.
Maar wel op eigen risico..
Specs.
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”