euro truck simulator voor 25, euro!!

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Milan1NL
Lid
Lid

euro truck simulator voor 25, euro!!

Bericht door Milan1NL »

Hier is de link: http://www.yourgamezone.nl/PC-Euro-Truck-Simulator-2

Maar ff een vraagje ik wil euro truck simulator 2 bestellen op een site op welke site is die al uit??? als ik vragen mag en dan voor 30 euro?? :problem:
Wezlke
Lid
Lid

Re: euro truck simulator voor 25, euro!!

Bericht door Wezlke »

Media markt.nl kun je ook nog betalen met ideal;)
Sintclair
Lid
Lid

Bericht door Sintclair »

Media markt Online bestellen met ideal betallen binnen 5 min heb je de volledige game.
AIM1977
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door AIM1977 »

Sintclair schreef:Media markt Online bestellen met ideal betallen binnen 5 min heb je de volledige game.
En ook op DVD voor 25,-
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
glenn2211
Lid
Lid

Bericht door glenn2211 »

ik heb hem via mediamarkt gekocht, gedownload, no problemo!
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

Ik raad ook MediaMarkt.nl aan. Heb zelf demo gedownload 2 min nadat die uit was ( in de nacht :P ) en in de middag heb ik via MediaMarkt.nl download optie gebruikt voor code.

Een DVD van het spel is wel leuk maar een download is veel beter die bekrast niet ;)
Milan1NL
Lid
Lid

Bericht door Milan1NL »

FJBungy schreef:Ik raad ook MediaMarkt.nl aan. Heb zelf demo gedownload 2 min nadat die uit was ( in de nacht :P ) en in de middag heb ik via MediaMarkt.nl download optie gebruikt voor code.

Een DVD van het spel is wel leuk maar een download is veel beter die bekrast niet ;)

Maar ik heb de demo dus als het goed is kan ik dan de key invoeren van de dvd of pakt hij dat dan niet??
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Je kunt gewoon de code invoeren die je krijgt als je bij MediaMarkt koopt :)
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

loken116 schreef:
FJBungy schreef:Ik raad ook MediaMarkt.nl aan. Heb zelf demo gedownload 2 min nadat die uit was ( in de nacht :P ) en in de middag heb ik via MediaMarkt.nl download optie gebruikt voor code.

Maar ik heb de demo dus als het goed is kan ik dan de key invoeren van de dvd of pakt hij dat dan niet??
En ja idd je kan die code bij DVD ook gebruiken bij demo.. het gaat alleen om activatie zodat je verder kunt.

Maar DVD vind ik overbodig. koop beter bij MediaMarkt. Heb je binnen paar tellen code en kun je verder met je gestopte game in demo..
Milan1NL
Lid
Lid

Bericht door Milan1NL »

FJBungy schreef:
loken116 schreef:

En ja idd je kan die code bij DVD ook gebruiken bij demo.. het gaat alleen om activatie zodat je verder kunt.

Maar DVD vind ik overbodig. koop beter bij MediaMarkt. Heb je binnen paar tellen code en kun je verder met je gestopte game in demo..
Ik ga hem morgen bestellen dat spel bij die website voor 25 zoveel dus ja mooi spel is dat als ik niet meer vedder kan spelen om dat ik dan in level 4 ben dan maak ik gewoon nieuw profiel aan enzo elke keer totdat ik weer gewoon het helespel heb :lol: Ik heb al 5 nieuw profielen :lol: Maar bedankt voor de tip joh bedankt ookal wist ik het wel

Groetjes loken116
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”