Ik heb in de instellingen gezocht, maar kan niet vinden hoe ik het geluid van het bij- en afschrijven van geld kan uitschakelen. Dat geluid is namelijk ontiegelijk hard als je vanuit de interieur camera rijdt. Zodra ik de optie 'Geluidseffecten' uitschakel is ook het geluid van de motor, een ongeval etc. weg.
Bij German Truck Simulator had ik hier ook al last van, toen kon ik ook geen optie vinden om alleen dat geluid uit te schakelen.
Kan ik een simpel geluidsbestandje uit de installatiemap verwijderen? Of zie ik de optie toch echt over het hoofd?
Geluid bij-/afschrijven geld
- bramhilhorst
- Lid
Geluid bij-/afschrijven geld
[/color]"De beste spreuken komen van truckers"
Re: Geluid bij-/afschrijven geld
Er is in elk geval geen optie om dat geluid apart uit te schakelen. Of het mogelijk is om een bestand te verwijderen... Tja het lijkt me wel dat het moet kunnen, maar ik weet dan niet zo snel hoe dat dan moet.bramhilhorst schreef:Ik heb in de instellingen gezocht, maar kan niet vinden hoe ik het geluid van het bij- en afschrijven van geld kan uitschakelen. Dat geluid is namelijk ontiegelijk hard als je vanuit de interieur camera rijdt. Zodra ik de optie 'Geluidseffecten' uitschakel is ook het geluid van de motor, een ongeval etc. weg.
Bij German Truck Simulator had ik hier ook al last van, toen kon ik ook geen optie vinden om alleen dat geluid uit te schakelen.
Kan ik een simpel geluidsbestandje uit de installatiemap verwijderen? Of zie ik de optie toch echt over het hoofd?