Maar ff een vraagje ik wil euro truck simulator 2 bestellen op een site op welke site is die al uit??? als ik vragen mag en dan voor 30 euro??

En ook op DVD voor 25,-Sintclair schreef:Media markt Online bestellen met ideal betallen binnen 5 min heb je de volledige game.
FJBungy schreef:Ik raad ook MediaMarkt.nl aan. Heb zelf demo gedownload 2 min nadat die uit was ( in de nacht) en in de middag heb ik via MediaMarkt.nl download optie gebruikt voor code.
Een DVD van het spel is wel leuk maar een download is veel beter die bekrast niet
En ja idd je kan die code bij DVD ook gebruiken bij demo.. het gaat alleen om activatie zodat je verder kunt.loken116 schreef:FJBungy schreef:Ik raad ook MediaMarkt.nl aan. Heb zelf demo gedownload 2 min nadat die uit was ( in de nacht) en in de middag heb ik via MediaMarkt.nl download optie gebruikt voor code.
Een DVD van het spel is wel leuk maar een download is veel beter die bekrast niet
Maar ik heb de demo dus als het goed is kan ik dan de key invoeren van de dvd of pakt hij dat dan niet??
Ik ga hem morgen bestellen dat spel bij die website voor 25 zoveel dus ja mooi spel is dat als ik niet meer vedder kan spelen om dat ik dan in level 4 ben dan maak ik gewoon nieuw profiel aan enzo elke keer totdat ik weer gewoon het helespel hebFJBungy schreef:En ja idd je kan die code bij DVD ook gebruiken bij demo.. het gaat alleen om activatie zodat je verder kunt.loken116 schreef:FJBungy schreef:Ik raad ook MediaMarkt.nl aan. Heb zelf demo gedownload 2 min nadat die uit was ( in de nacht) en in de middag heb ik via MediaMarkt.nl download optie gebruikt voor code.
Maar ik heb de demo dus als het goed is kan ik dan de key invoeren van de dvd of pakt hij dat dan niet??
Maar DVD vind ik overbodig. koop beter bij MediaMarkt. Heb je binnen paar tellen code en kun je verder met je gestopte game in demo..