Zo als de topic titel zegt wat merk in spel kwa verschil van een 6x4 of 6x2 of 4x2.
Mag je dan zwaarder lading mee nemen of maakt dat niks uit.
En wat is in de bergen dan bijvoorbeeld handiger? 6x4 of 4x2?
Ja ik vraag want ik kan nergens vinden:P
Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
Re: Verschil in 6x4 en 4x2 en 6x2
volgens mij gaat het alleen om de uitstraling van je truck.
dat is wat ze met name hebben proberen te verbeteren om het nog echter te doen lijken.
wat een geslaagde actie is gebleken

dat is wat ze met name hebben proberen te verbeteren om het nog echter te doen lijken.
wat een geslaagde actie is gebleken

-
- Lid
Behalve bij daf die is veel te lang als voorloper.. ;p
ik vind het gek, bij een renault premium kan ik geen meerdere assen kiezen, enkeld de 4x2..
ja ik weet maar de premium is kapot vaag volgens mij kan je ook geen lichtbalken plaatsenglenn2211 schreef:ik vind het gek, bij een renault premium kan ik geen meerdere assen kiezen, enkeld de 4x2..
cj1998 schreef:ja ik weet maar de premium is kapot vaag volgens mij kan je ook geen lichtbalken plaatsenglenn2211 schreef:ik vind het gek, bij een renault premium kan ik geen meerdere assen kiezen, enkeld de 4x2..
zover ik ben kan je dat idd nog niet .. qwwr ook niet of het nog zal gaan komen.
Ben maar overgestapt op de MAN
- Xboxjah
- Lid
Bij een Renault kan je bijna niks aanpassen heb ik gehoord van een vriend van me..
Mvg,
Xboxjah
Xboxjah
okee dan, nou, ik vind de MAN wel goed rijden, en de actros rijd ook super .. hoef me niet te vervelen hahaXboxjah schreef:Bij een Renault kan je bijna niks aanpassen heb ik gehoord van een vriend van me..
Xboxjah schreef:Bij een Renault kan je bijna niks aanpassen heb ik gehoord van een vriend van me..
Laatst gewijzigd door cj1998 op ma 22 okt 2012, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat mij opviel is dat de brandstoftankinhoud minder werd bij het upgraden van de standaardassen naar een upgrade. Bij mijn Scania ging het van (ik dacht) 800+600 liter naar 400+200 liter. Ook bij Vailliant is eenzelfde vermindering zichtbaar.