[ HEROPEND ] Verkeersbord verkeerd geplaatst
[ HEROPEND ] Verkeersbord verkeerd geplaatst
Dit verkeerdbordje staat verkeerd om, t.h.v. brug tussen Grimsby en Haven engeland.
Re: Verkeersbord verkeerd geplaatst
Bij deze is de bug gerapporteerd, zodra ik wat te zien krijg over de status van deze bug, zul je dat ook van mij horen
Weet je toevallig ook waar deze plek exact is op de map? GPS afbeelding?
thv de muis.
edit, ik vind nog een bug; met parkeren van een trailer. ik zet m er heel strak naast, en ik mag m hier ontkoppelen..
om er nog een topic voor aan te maken vond ik te ver gaan, miss een "het grote bug topic"?
Mocht je wel een apart topic willen, splits k m wel af . Locatie: LKW te Luxemborg
edit, ik vind nog een bug; met parkeren van een trailer. ik zet m er heel strak naast, en ik mag m hier ontkoppelen..
om er nog een topic voor aan te maken vond ik te ver gaan, miss een "het grote bug topic"?
Mocht je wel een apart topic willen, splits k m wel af . Locatie: LKW te Luxemborg
Cix schreef:thv de muis.
hahaha lol die vrachtwagen dat die hem dan ook op die plaats accepteerd. Nee geintje maar bij mij is het ook zo maar er is al een UPDATE uit!!!
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php
Ja ik speel al in die versie, dus het is nog niet opgelost
-
- Lid
ik heb het zelfde probleem ontdekt bij Lkw HamburgPieter schreef:Beide bugs zijn ingevoerd
Mvg Erik
Met vriendelijke Groet,
Erik
Erik