Als ik nu de game online koop (niet bestelen) krijg ik direct de code toegestuurd of moet eerst het geld overgemaakt zijn?
Edit: Sorry voor dubbelpost; maar na dat ik de demo gespeeld heb wil ik het super graag spelen.
Bank overschijving
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Bank overschijving
WAT? ZWARTE KAT!
-
- Lid
Re: Bank overschijving
Ik heb ook via bankoverschrijving betaald, maar duurt ongeveer 5 werkdagen is mij verteld..Richard980 schreef:Als ik nu de game online koop (niet bestelen) krijg ik direct de code toegestuurd of moet eerst het geld overgemaakt zijn?
Edit: Sorry voor dubbelpost; maar na dat ik de demo gespeeld heb wil ik het super graag spelen.
Ik raadt daarom aan om via media markt online te kopen, dan heb je hem wel direct las ik.
-
- Lid
hey je moet eens de 3v card checken is net als creditcard maar veel makkelijkerRichard980 schreef:Als ik nu de game online koop (niet bestelen) krijg ik direct de code toegestuurd of moet eerst het geld overgemaakt zijn?
online of promera kopen en dan kan je via app van 3v card zo geld overmaken en dan kun je altijd online iets kopen
werkt perfect
of voor de mensen die hem kopen willen natuurlijk
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Heb 3V wel eens eerder gebruikt, voor Google Play Store. Heb ik hem dan ook direct? Wil het zeker weten.hawk28 schreef:hey je moet eens de 3v card checken is net als creditcard maar veel makkelijkerRichard980 schreef:Als ik nu de game online koop (niet bestelen) krijg ik direct de code toegestuurd of moet eerst het geld overgemaakt zijn?
online of promera kopen en dan kan je via app van 3v card zo geld overmaken en dan kun je altijd online iets kopen
werkt perfect
WAT? ZWARTE KAT!
Doe het bij Mediamarkt.nl en betaal met iDeal. Dan heb je hem gelijk. Je krijgt code gelijk in je mail!Richard980 schreef:Heb 3V wel eens eerder gebruikt, voor Google Play Store. Heb ik hem dan ook direct? Wil het zeker weten.hawk28 schreef:hey je moet eens de 3v card checken is net als creditcard maar veel makkelijkerRichard980 schreef:Als ik nu de game online koop (niet bestelen) krijg ik direct de code toegestuurd of moet eerst het geld overgemaakt zijn?
werkt perfect
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Heb ik gedaan, code direct ontvangen en ingevoerd en spel was geactiveerd. Mag dicht.FJBungy schreef:Doe het bij Mediamarkt.nl en betaal met iDeal. Dan heb je hem gelijk. Je krijgt code gelijk in je mail!
WAT? ZWARTE KAT!