Ik heb zojuist een Kilometer bug ontdekt, op je truck schermpje
Ik heb pas 2 ritjes gereden en ik heb al zoveel km gereden, lijkt mij niet kloppen, ik denk namelijk dat de K weg moet zodat het meters zijn.
(Nee het is niet de kilometerstand want hij telt op, niet af)
Kilometer bug
-
- Lid
Re: Kilometer bug
Dan is het toch juist wel de kilometer stand?BoerTijger schreef: (Nee het is niet de kilometerstand want hij telt op, niet af)
Ik denk dat het aan de truck light bij mijn Valiant, is de klometerstand wel goed.
Laatst gewijzigd door jeremy8810 op vr 19 okt 2012, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Euro Truck Simulator 2 (Official activation):
Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Ja, in iedere rit zou hij dan wel weer op nul staan ja, maar in een rit maak je wel kilometers, dus die zouden er wel moeten staan. Ik ga het even rapporterenCix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
Wat wel een bug is (volgens mij) is dat de 'u' van km/u is weggevallen.
Ik heb de bug ingevuld. Zodra hij wordt behandeld of de status veranderd, hoor je dat van mij
@Cygnum: Daar ga ik ook gelijk even naar kijken. Dat zal een klein typefoutje zijn in de vertaling denk
@Cygnum: Daar ga ik ook gelijk even naar kijken. Dat zal een klein typefoutje zijn in de vertaling denk
Wacht even, er moet geen km/u staan, want het is geen snelheid Er zal waarschijnlijk nog een andere waarde achter die / moeten staan, maar wat weet ik zo niet...Cygnum schreef:Wat wel een bug is (volgens mij) is dat de 'u' van km/u is weggevallen.
km/h zal het wezen zeker
tis van de cruisecontrole btw
tis van de cruisecontrole btw
Oke bij deze de uitslag. Ik kreeg het volgende te horen van een medewerker:
This is not mileage, but your cruise control. Which says what speed it is set to
PS: Dat het km/u moet zijn, heb ik ook even gerapporteerd, want dat is blijkbaar weggevallen, aangezien de vertaling wel km/u is.
This is not mileage, but your cruise control. Which says what speed it is set to
PS: Dat het km/u moet zijn, heb ik ook even gerapporteerd, want dat is blijkbaar weggevallen, aangezien de vertaling wel km/u is.
-
- Lid
Dit zal het wel zijnCix schreef:Je rijdt vast een ritje voor een bedrijf, en niet in je eigen gekochte truck. Daar begint het namelijk wel op 0km.
en dat van km/ viel me niet eens op