wat doe je met tussenuur
- daffer
- Lid
Re: wat doe je met tussenuur
bij 4 uur tussenuur krijg ik meestal gewoon vrij
me kapot vervelen is oo een optie
IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'
wij niet dan komen we niet aan de uren norm dus dan zit er niks anders op dan gamendaffer schreef:bij 4 uur tussenuur krijg ik meestal gewoon vrij
Ik zit nog in de onderbouw dus we moeten in de aula huiswerk gaan maken (we hebben twee aula's).
Maar als we 2 of meer tussenuren achterelkaar hebben hoeven we maar 1 uur in die aula te zitten.
Vanaf bovenbouw heb je ingeroosterde tussenuren en dan kan je gewoon doen wat je wil.
Maar soms dan is een leraar te laat (5 minuten na de bel) en dan mogen we ook gewoon doen wat we willen, maar soms blijven de nerdjes staan en dan komt de leraar aangelopen en moeten we alsnog de les in
Maar als we 2 of meer tussenuren achterelkaar hebben hoeven we maar 1 uur in die aula te zitten.
Vanaf bovenbouw heb je ingeroosterde tussenuren en dan kan je gewoon doen wat je wil.
Maar soms dan is een leraar te laat (5 minuten na de bel) en dan mogen we ook gewoon doen wat we willen, maar soms blijven de nerdjes staan en dan komt de leraar aangelopen en moeten we alsnog de les in
Nothingo veryo specialo.
-
- Lid
Ik heb wel eens gehad dat een jongen uit mijn klas wat gerelgeld had: Ik kwam op school een keer om 8:15 en toen vielen 2 lesuren uit.. dus.ik dacht das wel eem mooi. gaat een zo'n (...) nerd uit de klas naar een docent toe om te vragen of die wiskunde kan gaan geven die eerste twee uur... die kerel kon écht de pot op!
- chris-de-trucker
- Lid
frikadellen broodjes halleeennn!
Spotter van : powertrucks.nl
heeft u pizza voor mij ?
heeft u pizza voor mij ?
-
- Lid
chris-de-trucker schreef:frikadellen broodjes halleeennn!
Hahahahahhahaha dat is helemaal een goed idee, ik heb ook een patatboer aan de overkant van de school zitteuh
- Flyingdutchman
- Lid
Wat wij altijd deden was naar het OSC (Open Studie Centrum) te gaan en met iedereen daar de Demo van Halo te downloaden en te gaan game.
Als het in de middag is om een bak frieten !
En in de voormiddag euhm, vervelen.
Namiddag : Buiten zitten, naar huis gaan, pc winkel platlopen....
En in de voormiddag euhm, vervelen.
Namiddag : Buiten zitten, naar huis gaan, pc winkel platlopen....
- Harald1225
- Lid
weet je wa wij dan gwn doen appie hein!! en als we dan terug zijn gezeik hebben met onze mentor want dan zijn we altijd te laat :p geniaal, maar we krijgen er geen problemen om!jztrucking schreef:chris-de-trucker schreef:frikadellen broodjes halleeennn!
Hahahahahhahaha dat is helemaal een goed idee, ik heb ook een patatboer aan de overkant van de school zitteuh
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"