start -> computer rechtermuisknop -> eigenschappenstefanneke schreef:waar kan je dit allemaal zien

Hopelijk heb je er iets aan.
start -> computer rechtermuisknop -> eigenschappenstefanneke schreef:waar kan je dit allemaal zien
Graag gedaanstefanneke schreef:danku heb het gevonden
ik zal je ook wat uitleggenpower boy535 schreef:Bedankt voor de info! Toch vind ik een aantal dingen raar, want de computerspeciaalzaak waar ik hem kocht zei dat een AMD A6 processor te vergelijken is met een Intel I5. In de zaak zelf stond ook een asus die verder te vergelijken was met die van mij, alleen had die een I5 processor, en die was duurder.. Wat ik dus al raar vond. Maar volgens de man die mij er verder over informeerde was dit alleen een stukje merknaam (waarom koop je een mercedes als een opel ook rijdt)uhm jou processor is indd 1,4Ghz maar in turbo mode is die 2,3Ghz
opzich is het een nette laptop maar niet echt bedoelt voor games.
je processor is wel nieuwe generatie maar haalt geen top prestaties ter vergelijking de Intel cores.
de amd processor is te vergelijken die jij hebt met een Intel core I3.
maar ga er van uit dat je ETS 2 niet op de high settings kan spelen net als STDS
dit van je processor heb ik opgezocht op google en kwam uit op de website van Tweakers.net en deze hebben een verschil laten zien erin![]()
hopelijk ben je nu wat beter geinformeerd
Dan heb ik nog een vraagje, die "turbo-mode" wat houdt dit precies in? is dat een soort High performance mode, want die heb ik wel.
Ik heb de laptop wel met garantie gekocht dat áls hij niet naar behoren zou werken ik hem eventueel kon inruilen. Heb je eventueel aanraders? ervaringen e.d.?
nogmaals bedankt!
Ik weet dat garantie normaal alleen is als er iets kapot is. Maar ik heb met de beste man afgesproken (mondeling dat wel..) dat ik mijn laptop in kan ruilen mocht hij niet naar behoren werken..ik zal je ook wat uitleggen![]()
garantie houd in dat als het product stuk is je het ter reparatie kan aanbieden, dit kan alleen als ( windows fouten vertoont, scherm doet het niet meer, HDD stuk. ) en met je scherm bedoel ik dat je kabeltje in het scherm los zit of wat dan ook. zomaar inruilen kan niet omdat dit geen garantie is.
ik werk zelf in een computer winkel (MyCom) dus ik weet wel waar ik over praat.
turbo mode is dat je je pc gaat overclocken. de meeste processors hebben dit al standaart in hun bestanden staan en dit kan je aanzetten door een paar dingen te doen ik ga er niet te lang op in omdat het best veel tijd vergt.
en als je het verkeerd doet is je pc stuk.
Vergelijking Intel vs amd
intel is duurder maar levert ook meer prestaties is gewoon beter met z'n spullen
amd is goedkoper voor de gemiddelde consument
power boy535 schreef:Ik weet dat garantie normaal alleen is als er iets kapot is. Maar ik heb met de beste man afgesproken (mondeling dat wel..) dat ik mijn laptop in kan ruilen mocht hij niet naar behoren werken..ik zal je ook wat uitleggen![]()
garantie houd in dat als het product stuk is je het ter reparatie kan aanbieden, dit kan alleen als ( windows fouten vertoont, scherm doet het niet meer, HDD stuk. ) en met je scherm bedoel ik dat je kabeltje in het scherm los zit of wat dan ook. zomaar inruilen kan niet omdat dit geen garantie is.
ik werk zelf in een computer winkel (MyCom) dus ik weet wel waar ik over praat.
turbo mode is dat je je pc gaat overclocken. de meeste processors hebben dit al standaart in hun bestanden staan en dit kan je aanzetten door een paar dingen te doen ik ga er niet te lang op in omdat het best veel tijd vergt.
en als je het verkeerd doet is je pc stuk.
Vergelijking Intel vs amd
intel is duurder maar levert ook meer prestaties is gewoon beter met z'n spullen
amd is goedkoper voor de gemiddelde consument
Dat verhaal van Intel vs amd is me nu dus ook wat duidelijker..
Bedankt!
Is het een PC of Notebook?Stino95 schreef:Intel Core i7 3,4 GHz
Geforce GTX560
8 GB
AMD is beter dan intel op game niveau? Kortom mijn computer zou wél geschikt moeten zijn voor gamen? want een A6 processor zou te vergelijken moeten zijn met een I5 volgens de beste man waar ik hem kocht.FJBungy schreef:Is het een PC of Notebook?Stino95 schreef:Intel Core i7 3,4 GHz
Geforce GTX560
8 GB
PS: ff update over het verhaaltje Intel vs AMD.. Intel is idd duurder dan AMD. Alleen wat mensen vaak niet weten is dat AMD stabieler is qua gamen. En Intel is voor de rest over het algemeen beter.
En het verhaaltje over nakomen van afspraken. Het ligt eraan of je oplichter bent of eerlijk.
Ik spreek het uit ervaring omdat ik 3 jaar eigen computer zaak heb gehad en mondelinge of schriftelijke afspraken kwam ik altijd na. Het gaat om klanten behouden dus. En kan zo vertellen dan ik geen fan ben van MyCom. Heb mensen van MyCom via telefoon, via mail en in winkel getest hoeveel ze weten. En ben erachter gekomen dan ze in veel vestigingen in regio bijna niks tot niks weten over pc's. Ze vertellen je alleen wat er op kaartjes staat en wat ze beetje van internet plukken.