Kan mij pc dit spel aan

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
GTSfan
Lid
Lid

Re: Kan mij pc dit spel aan

Bericht door GTSfan »

stefanneke schreef:waar kan je dit allemaal zien :think:
start -> computer rechtermuisknop -> eigenschappen :)
Hopelijk heb je er iets aan.
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

danku heb het gevonden

:thumbup:
GTSfan
Lid
Lid

Bericht door GTSfan »

stefanneke schreef:danku heb het gevonden

:thumbup:
Graag gedaan :)
stefanneke
Lid
Lid

Bericht door stefanneke »

kan er niet echt aan uit :oops: dit staat er allemaal

fabrikant:acer
model:aspire 7741
processor:intel(R) core(TM) i5 cpu m480@2.67 GHz 2.67GHz
geinstalleerd geheugen:4.00 gb
type systeem: 64 bitsbesturingssysteem

kan iemand mij vertellen of het ets2 dan aankan
Twinone020
Lid
Lid

Bericht door Twinone020 »

power boy535 schreef:
uhm jou processor is indd 1,4Ghz maar in turbo mode is die 2,3Ghz
opzich is het een nette laptop maar niet echt bedoelt voor games.
je processor is wel nieuwe generatie maar haalt geen top prestaties ter vergelijking de Intel cores.
de amd processor is te vergelijken die jij hebt met een Intel core I3.

maar ga er van uit dat je ETS 2 niet op de high settings kan spelen net als STDS
dit van je processor heb ik opgezocht op google en kwam uit op de website van Tweakers.net en deze hebben een verschil laten zien erin :)

hopelijk ben je nu wat beter geinformeerd :)
Bedankt voor de info! Toch vind ik een aantal dingen raar, want de computerspeciaalzaak waar ik hem kocht zei dat een AMD A6 processor te vergelijken is met een Intel I5. In de zaak zelf stond ook een asus die verder te vergelijken was met die van mij, alleen had die een I5 processor, en die was duurder.. Wat ik dus al raar vond. Maar volgens de man die mij er verder over informeerde was dit alleen een stukje merknaam (waarom koop je een mercedes als een opel ook rijdt)

Dan heb ik nog een vraagje, die "turbo-mode" wat houdt dit precies in? is dat een soort High performance mode, want die heb ik wel.

Ik heb de laptop wel met garantie gekocht dat áls hij niet naar behoren zou werken ik hem eventueel kon inruilen. Heb je eventueel aanraders? ervaringen e.d.?

nogmaals bedankt!
ik zal je ook wat uitleggen :)

garantie houd in dat als het product stuk is je het ter reparatie kan aanbieden, dit kan alleen als ( windows fouten vertoont, scherm doet het niet meer, HDD stuk. ) en met je scherm bedoel ik dat je kabeltje in het scherm los zit of wat dan ook. zomaar inruilen kan niet omdat dit geen garantie is.
ik werk zelf in een computer winkel (MyCom) dus ik weet wel waar ik over praat.

turbo mode is dat je je pc gaat overclocken. de meeste processors hebben dit al standaart in hun bestanden staan en dit kan je aanzetten door een paar dingen te doen ik ga er niet te lang op in omdat het best veel tijd vergt.
en als je het verkeerd doet is je pc stuk.

Vergelijking Intel vs amd
intel is duurder maar levert ook meer prestaties is gewoon beter met z'n spullen
amd is goedkoper voor de gemiddelde consument
mijn pc:

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Afbeelding
power boy535
Lid
Lid

Bericht door power boy535 »

garantie houd in dat als het product stuk is je het ter reparatie kan aanbieden, dit kan alleen als ( windows fouten vertoont, scherm doet het niet meer, HDD stuk. ) en met je scherm bedoel ik dat je kabeltje in het scherm los zit of wat dan ook. zomaar inruilen kan niet omdat dit geen garantie is.

turbo mode is dat je je pc gaat overclocken. de meeste processors hebben dit al standaart in hun bestanden staan en dit kan je aanzetten door een paar dingen te doen ik ga er niet te lang op in omdat het best veel tijd vergt.

intel is duurder maar levert ook meer prestaties is gewoon beter met z'n spullen
Ik weet dat garantie normaal alleen is als er iets kapot is. Maar ik heb met de beste man afgesproken (mondeling dat wel..) dat ik mijn laptop in kan ruilen mocht hij niet naar behoren werken..
Dat verhaal van Intel vs amd is me nu dus ook wat duidelijker..

Bedankt!
DAF Nederlandse Trots!
Twinone020
Lid
Lid

Bericht door Twinone020 »

power boy535 schreef:

Ik weet dat garantie normaal alleen is als er iets kapot is. Maar ik heb met de beste man afgesproken (mondeling dat wel..) dat ik mijn laptop in kan ruilen mocht hij niet naar behoren werken..

Dat verhaal van Intel vs amd is me nu dus ook wat duidelijker..

Bedankt!

geloof me die mensen gaan je vertellen dat de garantie procedure alleen werkt als er iets defect is.
als je iets mondeling hebt afgesproken komen ze het niet na.
je moet altijd dingen op papier laten zetten en laten tekenen.
1, zo weet je dat je gelijk hebt als het er op aan komt.
2, zij kunnen jou niet weigeren.

ik heb iets wat op de website staat van mycom en je mag het lezen van mij er staat een hoop info op.
hopelijk kom je zo ook iets verder.

MyCom Garantie
3 jaar MyCom garantie op alle merken notebooks.
14 dagen niet goed geld terug garantie, mits onbeschadigd en in verpakking.
14 dagen dode pixel omruilgarantie, dat houdt in dat een scherm met dode pixel direct voor u wordt omgeruild, mits onbeschadigd en in verpakking.
30 dagen directe omruil garantie op fabricage en materiaalfouten, mits onbeschadigd en in verpakking.
Privacy garantie: MyCom gaat vertrouwelijk met uw gegevens om. Indien MyCom bij toeval tijdens werkzaamheden strafbare feiten aantreft, is MyCom verplicht daarvan aangifte te doen.
Reparatie garantie: Als MyCom de reparatie van uw product niet binnen 5 werkdagen heeft kunnen uitvoeren, krijgt u 50% korting op het arbeidsloon. Hiervan uitgesloten zijn reparaties die MyCom niet zelf heeft kunnen uitvoeren en reparaties waarvoor onderdelen nodig zijn die niet binnen de benodigde tijd beschikbaar zijn.

Garantiebepalingen
MyCom geeft 3 jaar garantie op alle notebooks, ongeacht het merk of garantietermijn van de fabrikant. Op accu’s, batterijen, adapters en overige bijgeleverde accessoires is de standaard fabrieksgarantie van toepassing. Ook op netbooks geeft MyCom de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant.
Op alle overige artikelen is de standaard fabrieksgarantie van toepassing.
MyCom verleent ten aanzien van het geleverde een zogenaamde 'carry-in'- garantie op fabricage- en materiaalfouten.
Wanneer er sprake is van ondeskundig gebruik, verkeerd aansluiten, verkeerde netspanning, blikseminslag, beschadiging door inwerking van vocht, stof of andere oorzaken die buiten de invloedssfeer van MyCom liggen, komt de garantie te vervallen. De garantie strekt zich te nimmer uit tot vergoeding van kosten of schade doordat de koper zelf wijzigingen of reparaties aan de producten verricht of doet verrichten dan wel indien de producten voor andere doeleinden zijn aangewend dan waarvoor deze zijn bestemd, dan wel op onzorgvuldige of onoordeelkundige wijze zijn behandeld of onderhouden. Ingeval "virussen" worden geconstateerd, behoudt MyCom zich het recht voor deze te verwijderen en de daarmee gemoeide kosten in rekening te brengen.
MyCom is tot geen andere garantie gehouden dan in dit artikel bepaald..
Een door MyCom, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kunt doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
Reparatie garantie. Als MyCom de reparatie van een klant niet binnen 5 werkdagen heeft kunnen uitvoeren, krijgt de klant 50% korting op het arbeidsloon. Hiervan uitgesloten zijn reparaties die MyCom niet zelf heeft kunnen uitvoeren en reparaties waarvoor onderdelen nodig zijn die niet binnen de benodigde tijd beschikbaar zijn.
mijn pc:

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Afbeelding
Stino95
Lid
Lid

Bericht door Stino95 »

Intel Core i7 3,4 GHz
Geforce GTX560
8 GB
FJBungy
Lid
Lid

Bericht door FJBungy »

Stino95 schreef:Intel Core i7 3,4 GHz
Geforce GTX560
8 GB
Is het een PC of Notebook?

PS: ff update over het verhaaltje Intel vs AMD.. Intel is idd duurder dan AMD. Alleen wat mensen vaak niet weten is dat AMD stabieler is qua gamen. En Intel is voor de rest over het algemeen beter.

En het verhaaltje over nakomen van afspraken. Het ligt eraan of je oplichter bent of eerlijk.
Ik spreek het uit ervaring omdat ik 3 jaar eigen computer zaak heb gehad en mondelinge of schriftelijke afspraken kwam ik altijd na. Het gaat om klanten behouden dus. En kan zo vertellen dan ik geen fan ben van MyCom. Heb mensen van MyCom via telefoon, via mail en in winkel getest hoeveel ze weten. En ben erachter gekomen dan ze in veel vestigingen in regio bijna niks tot niks weten over pc's. Ze vertellen je alleen wat er op kaartjes staat en wat ze beetje van internet plukken.
power boy535
Lid
Lid

Bericht door power boy535 »

FJBungy schreef:
Stino95 schreef:Intel Core i7 3,4 GHz
Geforce GTX560
8 GB
Is het een PC of Notebook?

PS: ff update over het verhaaltje Intel vs AMD.. Intel is idd duurder dan AMD. Alleen wat mensen vaak niet weten is dat AMD stabieler is qua gamen. En Intel is voor de rest over het algemeen beter.

En het verhaaltje over nakomen van afspraken. Het ligt eraan of je oplichter bent of eerlijk.
Ik spreek het uit ervaring omdat ik 3 jaar eigen computer zaak heb gehad en mondelinge of schriftelijke afspraken kwam ik altijd na. Het gaat om klanten behouden dus. En kan zo vertellen dan ik geen fan ben van MyCom. Heb mensen van MyCom via telefoon, via mail en in winkel getest hoeveel ze weten. En ben erachter gekomen dan ze in veel vestigingen in regio bijna niks tot niks weten over pc's. Ze vertellen je alleen wat er op kaartjes staat en wat ze beetje van internet plukken.
AMD is beter dan intel op game niveau? Kortom mijn computer zou wél geschikt moeten zijn voor gamen? want een A6 processor zou te vergelijken moeten zijn met een I5 volgens de beste man waar ik hem kocht.

@ Stino95, is dat inderdaad een laptop? en wat is de prijs?
DAF Nederlandse Trots!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”