Op tijd

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
dafmaf
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Op tijd

Bericht door dafmaf »

ETS Rijder schreef:
Purno schreef:GTS tijdlimieten waarin inderdaad erg beperkt. Een paar scherpe bochten waar je langzaam moet rijden, een paar rode verkeerslichten of een kleine verkeersopstopping en je was al te laat...
In ETS2 kom je in de meeste gevallen op tijd.
Maar door het nieuwe AI-Traffic kan je soms in de problemen komen :s

Maar 95% van mijn ritten zijn op tijd geleverd, 5% niet o.a. door het AI-Traffic ;)
Hendrik, ik denk dat dat wel erg realistisch is, als je in real kijkt, kom je soms ook wel eens wat te laat, dat komt mede doordat je in de file staat of doordat je bent aangehouden,

Weet niet of er in ets 2 ook files zijn, zo ja, is dit wel degelijk realistisch
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

dafmaf schreef:
ETS Rijder schreef:
Purno schreef:GTS tijdlimieten waarin inderdaad erg beperkt. Een paar scherpe bochten waar je langzaam moet rijden, een paar rode verkeerslichten of een kleine verkeersopstopping en je was al te laat...
In ETS2 kom je in de meeste gevallen op tijd.
Maar door het nieuwe AI-Traffic kan je soms in de problemen komen :s

Maar 95% van mijn ritten zijn op tijd geleverd, 5% niet o.a. door het AI-Traffic ;)
Hendrik, ik denk dat dat wel erg realistisch is, als je in real kijkt, kom je soms ook wel eens wat te laat, dat komt mede doordat je in de file staat of doordat je bent aangehouden,

Weet niet of er in ets 2 ook files zijn, zo ja, is dit wel degelijk realistisch
File's zijn er niet écht...maar wel verkeersopstoppingen :D

Die opstoppingen komen vooral voor bij drukke kruisingen en/of stoplichten!
Je bent soms, op je "Real Life Time", al gauw misschien wel zo'n 10 min kwijt...je wilt eigenlijk verder rijden, terwijl dit niet kan :s

Zo stond ik laatst te wachten op de afrit van een snelweg, want er was bovenop de viaduct (bij de afrit dus...) een ongeluk gebeurd;
je kunt je nu ziek wachten, net zolang de "verongelukte auto's" weg gaan. Maar dat kan wel even duren (gelukkig heb je nog de "flymode" :P), maar geduld is een schone zaak.
Soms vind ik dat het AI-Traffic duidelijk verbeterd is, maar op sommige punten gaat het totaal fout :(

SCS Software heeft er duidelijk werk van gemaakt, maar maak je zeker geen zorgen dat je te laat komt hoor!
Dat komt wel goed, al heb je nog wel dat "muziekje" van dat je je "moet haasten" :)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Ooh das wel mooi. maar je kunt denk ik bij muziek in de opties dat wel op 0 zetten. dan heb je geen geluid meer net zoals in GTS ;P
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”