truck geluid
- truckergeerard
- Lid
truck geluid
even een vraagje tussendoor in de beta versie gaat een gele scania truck van engeland naar rotterdam: wordt dit truckgeluid HET geluid van de scania? want als dat zo is ,is dat harstikke COOL!!!heel mooi gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=sCqHYUMX ... plpp_video

I`m ready to put the' HAMMER' down
-
- Lid
Re: truck geluid
Ja dat word inderdaad het scania geluid 

- truckergeerard
- Lid
heel erg mooi geluid heel realistisch nog een klein vraagje is het echt nodig ,ets2 te reserveren??
of is dat onzin,hij is misschien wel net zo populair als formule 1, dus misschien ook wel
of is dat onzin,hij is misschien wel net zo populair als formule 1, dus misschien ook wel
-
- Lid
Nee, als je hem van ets2 website koopt hoeft dat niet 

- truckergeerard
- Lid
en als je het spel bij de free record shop koopt(ook reserveren?) dit is een voorbeeld!!!
-
- Lid
ik weet het niet... als je reserveert is het altijd zeker dat je m hebt...
-
- Lid
Ik vermoed dat het nu niet echt storm loopt op dit spel. Ik bedoel dat de doelgroep niet enorm is. Ik ga er ook vanuit dat winkels sowieso een voorraadje aanleggen.
Ook de winkels die het spel in de verkoop hebben is veel. Vaak is dit niet zo bij veel simulatie spellen. Het is eigenlijk wel bijzonder zo'n spel in zoveel winkels.
Ook de winkels die het spel in de verkoop hebben is veel. Vaak is dit niet zo bij veel simulatie spellen. Het is eigenlijk wel bijzonder zo'n spel in zoveel winkels.
-
- Lid
Truck Simulators zijn echte niche-games, de markt is erg klein.xander1986 schreef:Ik vermoed dat het nu niet echt storm loopt op dit spel. Ik bedoel dat de doelgroep niet enorm is. Ik ga er ook vanuit dat winkels sowieso een voorraadje aanleggen.
Omdat FRS, of andere winkels, niet met een onverkoopbare voorraad willen zitten, zullen ze van zo'n ''klein'' spel weinig tot niks inkopen.
Als je reserveert weten ze dat het exemplaar wat ze inkopen ook daadwerkelijk verkocht wordt, dus alleen dan kan je hem kopen.
Maar dat betekent niet dat je hem op de 19e kunt hebben, zoals al op vele topics te lezen is wordt het dan minimaal de 26e!
- Barry Butsers
- Lid
Wel de 19e de demo dan? want daar heb ik ook iets van gelezen
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
-
- Lid
Voor de mensen die hem downloaden: Het is al eerder genoemd maar waarschijnlijk zal het zo zijn dat je de demo laad en dan een unlockcode krijgt waarmee je het spel helemaal kan spelen. Dus de demo komt ook op 19 oktober.