Euro Truck Simulator 2 Beta - Screenshots en Filmpjes
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2 Beta - Screenshots en Filmpjes
Hahahahahah, wacht even komt zo wel even een foto voor jou voorbij. 

- roylabruyere
- Lid
Zullen wel mods voor worden gemaakt denkschenksander schreef:Van die kentekens klopt totaal niks, dus stop jij maar met zeggen dat het goed is.jztrucking schreef:Stop over die kentekens het klopt wel..
Als je zelf niet eens weet hoe het hoort moet je niet doen alsof je er alles vanaf weet.
Of werk je soms bij de rdw, zodat je net deze nieuwe regels hebt doorgevoerd zodat het wel klopt?

- Paragromeijn
- Lid
Hallo, jztrucking heeft gelijk stop erover en het klopt wel dat is de nieuwe regel geloof je het niet zoek je het maar op internetschenksander schreef:Van die kentekens klopt totaal niks, dus stop jij maar met zeggen dat het goed is.jztrucking schreef:Stop over die kentekens het klopt wel..
Als je zelf niet eens weet hoe het hoort moet je niet doen alsof je er alles vanaf weet.
Of werk je soms bij de rdw, zodat je net deze nieuwe regels hebt doorgevoerd zodat het wel klopt?

__
-
- Lid
Het was vroeger altijd B-/--/--
Nu is het gewoon zo als ets2. Ik zoek even de foto...
Ja inderdaad ik zoek wel even een fotootje
Nu is het gewoon zo als ets2. Ik zoek even de foto...
Ja inderdaad ik zoek wel even een fotootje
-
- Lid
Xx-999-x is toch echt belachelijk hoor.Paragromeijn schreef:Hallo, jztrucking heeft gelijk stop erover en het klopt wel dat is de nieuwe regel geloof je het niet zoek je het maar op internetschenksander schreef:Van die kentekens klopt totaal niks, dus stop jij maar met zeggen dat het goed is.jztrucking schreef:Stop over die kentekens het klopt wel..
We hebben het systeem met 99-xxx-9.
Trailers moeten beginnen met een O, dus hoe kan er dan ooit FF op staan.
Dan ook nog een borden voorrangsweg bij een stoplicht.
Het slechtste is nog wel dat de stoplichten eerst nog op oranje gaan voordat ze op groen springen.
Ik dacht dat SCS meer aandacht zou besteden aan details per land, maar dit lijkt weer nergens op.
-
- Lid
-
- Lid
Natuurlijk is dat een vrachtwagen, volgens het nieuwe systeem.
En daar zie je dat jij ongelijk hebt, want ze mogen in het nieuwe systeem ook beginnen met een v.
Maar niet met een andere letter dan de b of de v, dus alle andere combinaties die scs er op los gooit zijn fout.
Ik heb zelfs jej al op een vrachtwagen zien staan, en de j is dan al fout, maar de e helemaal, omdat klinkers er niet in mogen voorkomen.
En de a is voor het koninklijk huis.
Ipv dat de beta testers even de echte regels doorgeven aan scs, gaan ze de nederlandse fans overtuigen van hun (on)gelijk.
-
- Lid
In 2008 (mei) kwamen er twee cijfers, drie letters, 1 cijfer (01-BBB-1). Uit recent onderzoek is naar voren gekomen dat deze combinatie als beste te lezen en te onthouden is. De beginletter B is bestemd voor zware bedrijfswagens. De C wordt niet gebruikt, omdat die teveel op een 0 (nul) lijkt. De D en F zijn inmiddels al volledig gebruikt voor bromfietskentekens. De kentekenserie van personenauto's begint daarom met de letter G. Klinkers komen niet in een kenteken voor.
Bron: rdw
http://www.rdw.nl/nl/particulier/dekent ... plaat.aspx
Bron: rdw
http://www.rdw.nl/nl/particulier/dekent ... plaat.aspx
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Dat wil ik dan weer ontkrachten, want Jztrucking heeft tóch echt wel degelijk gelijk over de kentekens bij Zware voertuigen hoor, als voorbeeld te noemen heb ik twee ooms, waarvan één met het 'nieuwe' kenteken (2011) waarbij een andere combinatie - die ik niet ga noemen - van toepassing is, waar géén V noch B in voorkomt. , en bij personenauto's een G?
Dat heb ik nog nooit gezien hoor..
En daarbij, dat was inderdaad in 2008.
Bron: Mijn ogen xD, & ik volg daarbij de Nederlandse media.
----------------------------------------
Offtopic,
Owja & @Jztrucking lees je PM nog even, heb gereageerd ;D.
Dat heb ik nog nooit gezien hoor..
En daarbij, dat was inderdaad in 2008.
Bron: Mijn ogen xD, & ik volg daarbij de Nederlandse media.
----------------------------------------
Offtopic,
Owja & @Jztrucking lees je PM nog even, heb gereageerd ;D.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
-
- Lid
Ah, na lang zoeken op internetfora ben ik erachter gekomen dat het hier gaat om een fout van de RDW.
Het kenteken bestaat inmiddels ook niet meer.
SCS moet nu dus gewoon de kentekens gaan aanpassen, anders kan je maar beter geen nl kentekens hebben.
Forum:
http://www.flitsservice.nl/phpBB/auto-s ... 40671.html
Voer het kenteken hier in en je ziet dat je niks terugkrijgt, wat betekent dat het kenteken niet meer gebruikt wordt:
https://ovi.rdw.nl/default.aspx