Hallo ik heb even een vraag over ets2
In euro truck 1 heb je soms 1700 km tussen de steden laat ik noemen van lissabon naar warschauw maar over die afstand ben je hoog uit 1 uur bezig.
Is in ets2 de afstanden groter en langer?
Afstanden in europa
- stefanneke
- Lid
Re: Afstanden in europa
over de hele map deed je meer als 2 uur dat ik gehoord heb
-
- Lid
2 à 2,5 uur geloof ik
- stefanneke
- Lid
ja zo iets had ik ook gehoordjztrucking schreef:2 à 2,5 uur geloof ik
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
In Euro Truck Simulator 2 zullen deze afstanden kwa kilometers niet veel verschillen met dat van Euro Truck Simulator.fcvd schreef:Hallo ik heb even een vraag over ets2
In euro truck 1 heb je soms 1700 km tussen de steden laat ik noemen van lissabon naar warschauw maar over die afstand ben je hoog uit 1 uur bezig.
Nu is het zo, dat SCS Software, het spel realistischer wilde maken; dat is ze aardig gelukt, zoals je al in verschillende filmpjes kon zien.
Kwa tijd is er héél wat veranderd in vergelijking met Euro Truck Simulator.
Zoals je als voorbeeld noemt, van Lissabon naar Warschaw, deed je in Euro Truck Simulator hier zo'n 30-45 minuten over (weet niet exact, aangezien ik ETS amper heb gespeeld).
Als je in Euro Truck Simulator 2 van Lissabon naar Warschaw, doe je hier al gauw zo'n 75-90 minuten over (is wel erg breed geschat, maar rond deze minuten kan je wel rekenen!).
Ik denk dat je zo wel genoeg informatie hebt gekregen over vraag!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Dankje ik weet genoeg want in ets1 kun je niet er even lekker voor gaan zitten
De tijd is heel kort.
Nog 1 vraag in ets1 heb je op de snelweg veel bochten is dat in ets 2minder want het is best vervelend telkens de zelfde bochten
De tijd is heel kort.
Nog 1 vraag in ets1 heb je op de snelweg veel bochten is dat in ets 2minder want het is best vervelend telkens de zelfde bochten
@Etsrijder
In ETS2 is er geen Portugal en dus ook geen Lissabon.
Nothingo veryo specialo.
- DavidWouda
- Lid
Jammer genoeg niet je hebt nog steeds (te) veel bochtenfcvd schreef:Dankje ik weet genoeg want in ets1 kun je niet er even lekker voor gaan zitten
De tijd is heel kort.
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
ETS Rijder schreef:In Euro Truck Simulator 2 zullen deze afstanden kwa kilometers niet veel verschillen met dat van Euro Truck Simulator.fcvd schreef:Hallo ik heb even een vraag over ets2
Nu is het zo, dat SCS Software, het spel realistischer wilde maken; dat is ze aardig gelukt, zoals je al in verschillende filmpjes kon zien.
Kwa tijd is er héél wat veranderd in vergelijking met Euro Truck Simulator.
Zoals je als voorbeeld noemt, van Lissabon naar Warschaw, deed je in Euro Truck Simulator hier zo'n 30-45 minuten over (weet niet exact, aangezien ik ETS amper heb gespeeld).
Als je in Euro Truck Simulator 2 van Lissabon naar Warschaw, doe je hier al gauw zo'n 75-90 minuten over (is wel erg breed geschat, maar rond deze minuten kan je wel rekenen!).
Ik denk dat je zo wel genoeg informatie hebt gekregen over vraag!
Dat was gewoon als voorbeeld, denk ikVerenzak schreef:@Etsrijder
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
-
- Lid
Om in Euro Truck Simulator 2 de hele map bereden te hebben doe je minimaal 40 uur.
Maar omdat je in de praktijk soms over dezelfde wegen moet rijden, kost het je al snel het dubbele.
Ik hoop dat je vraag hiermee voldoende beantwoord is.
SCS heeft dit ons zelf meegedeeld in een van hun blogposts:
"Euro Truck Simulator 2 is primarily a game about driving trucks - about the time spent behind the wheel, trying hard to deliver your load safely and on time. That's why we are building so detailed virtual world to drive in. We tried to calculate how much real time you'd have to spend driving in the game, at maximum speed allowed, to visit every place in the world just once. The theoretical minimum is over 40 hours of time! In practice, it will easily take double the time."
http://blog.scssoft.com/2012/08/ets2-ma ... reens.html
Maar omdat je in de praktijk soms over dezelfde wegen moet rijden, kost het je al snel het dubbele.
Ik hoop dat je vraag hiermee voldoende beantwoord is.
SCS heeft dit ons zelf meegedeeld in een van hun blogposts:
"Euro Truck Simulator 2 is primarily a game about driving trucks - about the time spent behind the wheel, trying hard to deliver your load safely and on time. That's why we are building so detailed virtual world to drive in. We tried to calculate how much real time you'd have to spend driving in the game, at maximum speed allowed, to visit every place in the world just once. The theoretical minimum is over 40 hours of time! In practice, it will easily take double the time."
http://blog.scssoft.com/2012/08/ets2-ma ... reens.html