Kon je al zien bij de beta van STDS, daar maakte hij wel een paar belachelijke fouten maar verder reed hij best goed.harie04 schreef:gewoon doen! kunnen we zien hoe onze Hendrik rijd hihi

Kon je al zien bij de beta van STDS, daar maakte hij wel een paar belachelijke fouten maar verder reed hij best goed.harie04 schreef:gewoon doen! kunnen we zien hoe onze Hendrik rijd hihi
Komt nog wel.Twinone020 schreef:misschien ook een filmpje als dat mogelijk isETS Rijder schreef:Morgen volgen opnieuw een aantal screenshots, is althans de bedoeling![]()
no problemETS Rijder schreef:Komt nog wel.Twinone020 schreef:misschien ook een filmpje als dat mogelijk isETS Rijder schreef:Morgen volgen opnieuw een aantal screenshots, is althans de bedoeling![]()
Wil eerst nog ff een stuur bestellen
Ik heb er nog geen zwaardere/snellere moter in kunnen doen, dus nu heb ik nog de kleinste motor tot mijn beschikking.Twinone020 schreef:no problemETS Rijder schreef:Komt nog wel.
Wil eerst nog ff een stuur bestellensturen met een Ps3 controller of 360 kan ook
een klein vraagje tussendoor is die auto begrenst tot 90 KM/U ? of kan je weer zo hard door trappe ?
ETS Rijder schreef:Ik heb er nog geen zwaardere/snellere moter in kunnen doen, dus nu heb ik nog de kleinste motor tot mijn beschikking.Twinone020 schreef:no problemETS Rijder schreef:Komt nog wel.
Wil eerst nog ff een stuur bestellensturen met een Ps3 controller of 360 kan ook
een klein vraagje tussendoor is die auto begrenst tot 90 KM/U ? of kan je weer zo hard door trappe ?
Tot nu toe LIJKT het dat je niet harder dan 90 km/h kan...
Helemaal mee eens, kunnen jullie ons misschien laten zien welke instellingen je allemaal kan wijzigen en wat het resultaat dan is?Davy.de.Fauw schreef:vraag aan de beta testers:
ik denk dat jullie de game spelen op hoogste settings. Zouden jullie hem eens op lagere settings willen zetten, en me dan vertellen hoe de game eruit ziet?