hoi, ik heb nu 54- 5* chauffeurs, 2- 4* en 8- 3*
Hoeveel chauffeurs zijn er eigenlijk van elke *-categorie weet iemand dat?
hihi, op naar de 110 chauffeurs
Aantal chauffeurs
-
- Lid
-
- Lid
Re: Aantal chauffeurs
Sluit maar af, ik krijg toch geen antwoord
je moet ook ff geduld hebbe want er zijn ook wel request die er wel 1 of 2 jaar op staan die van jou nog maar een maand
-
- Lid
Amaai, dat is dat toch van niet willen antwoorden!!!!
Ik denk wel dat velen onder de spelers dit mss niet weten, maar er moeten er toch zijn, ik speel GTS amper anderhalve maand en zat zover al dat ik geeneen 5* chauffeur meer vond, ik ben nu bezig met alle 4* die ik vind te huren en van een truck te voorzien
tot nu toe
54 5* chauffeurs
17 4* chauffeurs (en nog bijkomend)
8 3* chauffeurs
Alle 22 steden de garage en nog 9 waar geen upgrade is
Je gaat me toch niet wijsmaken dat ik de enige ben die zoveel chauffeurs heb?????
hiervoor, maw ong 16 juni heb ik voor de eerste maal ETS gespeeld en ong. anderhalve maand geleden GTS begonnen
Ik denk wel dat velen onder de spelers dit mss niet weten, maar er moeten er toch zijn, ik speel GTS amper anderhalve maand en zat zover al dat ik geeneen 5* chauffeur meer vond, ik ben nu bezig met alle 4* die ik vind te huren en van een truck te voorzien
tot nu toe
54 5* chauffeurs
17 4* chauffeurs (en nog bijkomend)
8 3* chauffeurs
Alle 22 steden de garage en nog 9 waar geen upgrade is
Je gaat me toch niet wijsmaken dat ik de enige ben die zoveel chauffeurs heb?????
hiervoor, maw ong 16 juni heb ik voor de eerste maal ETS gespeeld en ong. anderhalve maand geleden GTS begonnen
-
- Lid
Ik had alle garages vol. en ik zat zelf in level 157.. en nu speel ik het nit meer..