Hoi,
Ik heb gister een Logitech Driving Force GT aangeschaft, maar ik krijg hem maar niet werkend. Wanneer ik het stuur probeer te draaien lijkt het net of hij vast zit, het gaat heel zwaar. Ook wanneer ik force feedback uitschakel. Ik vind verder niets in de handleiding, daar staat alleen in hoe te installeren.
Heeft iemand ervaring met dit stuur en weet iemand hoe ik hem goed werkend krijg? Alvast bedankt!
Driving force GT
Re: Driving force GT
juiste software geinstaleert?
zo nee die zijn hier te vinden:
http://www.logitech.com/nl-nl/411/4172? ... bs=1,3,2,5
zo nee die zijn hier te vinden:
http://www.logitech.com/nl-nl/411/4172? ... bs=1,3,2,5
-
- Lid
Ik heb zelf ook een driving force GT alleen heb een probleem.....
Als ik het gas los laat dan remt de truck enorm hard. Ik zou graag willen dat de truck door rolt zonder te remmen. Dus wat minder actief.
Weet iemand hoe dit kan?
Alvast Bedankt
Als ik het gas los laat dan remt de truck enorm hard. Ik zou graag willen dat de truck door rolt zonder te remmen. Dus wat minder actief.
Weet iemand hoe dit kan?
Alvast Bedankt
-
- Lid
Ja, Bij stds in de instellingen... moet je effe de force feedback na kijken.. en als je stuur zwaar stuurt moet je de centreer veer lichter zetten
-
- Lid
Ok bedankt! Ik was er al achter inmiddels. Ik had nog niet de rem en gas pedalen goed ingesteld. Dit moet blijkbaar nog even handmatig
-
- Lid
Hahaha oke, Nog verdere hulp nodig of kan hier een slotje op?
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik neem aan dat de vraag beantwoord is?
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
Voetje voor voetje, zo kom je verder!