koppelingspedaal
-
- Lid
Re: koppelingspedaal
Hahaha normaal gebruikeen... :p Ik denk dat ik m op de site van Conrad ga bestellen.. zit er tenminste ook nog garantie op
jah sommige mensen die gebruiken z'n ding ook als boksbal als ze et niet winnen XD
en btw je hebt zowiezo 2 jaar fabrieks garantie van logitech zelf he XD
en ik moet zeggen dat de klanten service van logitech zelf ( dus buiten de winkel om) ook zeer netjes is en vaak niet moeilijk doen ..
( de kabel van mijn muis was beschadigd terwijl er z'n speciale omhulsing er op zit.... binnen 2 dagen had ik een nieuwe muis voor niks )
en btw je hebt zowiezo 2 jaar fabrieks garantie van logitech zelf he XD
en ik moet zeggen dat de klanten service van logitech zelf ( dus buiten de winkel om) ook zeer netjes is en vaak niet moeilijk doen ..
( de kabel van mijn muis was beschadigd terwijl er z'n speciale omhulsing er op zit.... binnen 2 dagen had ik een nieuwe muis voor niks )
-
- Lid
Ooh oke das niet verkeerd
Maar bij G27, Hoe zit dat met de versnellingen? 6 versnellingen maar is er een hoge en een lage groep dan?
Maar bij G27, Hoe zit dat met de versnellingen? 6 versnellingen maar is er een hoge en een lage groep dan?
hey ik heb voor gts zo'n soort playstation controller besteld ook bij conrad dat is best wel een goeie site
-
- Lid
Hejhej, ik heb de Logitech G27 gekocht bij conrad
Er mag een mooi cat-slot op dit topic!
Er mag een mooi cat-slot op dit topic!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Fijn dat je een mooie keuze gemaakt hebt!
Mag je veel plezier met je nieuwe stuur hebben
Mag je veel plezier met je nieuwe stuur hebben
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.