Heey,
Hebben jullie al een site gevonden waar je Euro Truck 2 kunt reserveren ?
Gr
Waar kun je ETS 2 goed reserveren
-
- Lid
-
- Lid
Re: Waar kun je ETS 2 goed reserveren
Ja, logisch bij de website van ETS2 zelf daar komt ie sws en als eerste. dusss dat doe ikook dan hoef je ook niet te reserveren
ik haal hem bij me oom, kan meteen minuut nadat ie uitkomt eraan komenjztrucking schreef:Ja, logisch bij de website van ETS2 zelf daar komt ie sws en als eerste. dusss dat doe ikook dan hoef je ook niet te reserveren
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Let op: "Illegale games worden hier niet ondersteund"
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
is het ook niet, word me oom betaald voor dat programma, en dan mag hij maand lang downloaden wat ie wil.... gewoon legaal dusETS Rijder schreef:Let op: "Illegale games worden hier niet ondersteund"
-
- Lid
truckboy6 schreef:is het ook niet, word me oom betaald voor dat programma, en dan mag hij maand lang downloaden wat ie wil.... gewoon legaal dusETS Rijder schreef:Let op: "Illegale games worden hier niet ondersteund"
Neee! Scs wint hier niets aan. Het is een illigaal progrMma dus... dat lijkt me duidelijk.. dus wat Ets zegt het word niet ondersteund
hey iedereen
ik heb gisteren ets2 gereserveerd bij bart smit maar nu heb ik toch een vraagje klopt het dat ets 30 september uitkomt want zo stond het daar in de map
MVG Jordan
ik heb gisteren ets2 gereserveerd bij bart smit maar nu heb ik toch een vraagje klopt het dat ets 30 september uitkomt want zo stond het daar in de map
MVG Jordan
met de vlam in de pijn
word door Scs op site gezet, dus zal vast wel aan verdienen, maar ik speel die gewoon totdat hij bij bol in winkel licht, en zet dan de save´s van de gedownloade naar de gekochtjztrucking schreef:truckboy6 schreef:is het ook niet, word me oom betaald voor dat programma, en dan mag hij maand lang downloaden wat ie wil.... gewoon legaal dusETS Rijder schreef:Let op: "Illegale games worden hier niet ondersteund"
Neee! Scs wint hier niets aan. Het is een illigaal progrMma dus... dat lijkt me duidelijk.. dus wat Ets zegt het word niet ondersteund
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Dat kan natuurlijk ook.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
als de site van ets2 er is kan iemand dan een link op deze pagina zetten?