ik heb sinds gisteren german truck simulator dus begon ik te spelen ik had 2 vrachten gedaan maar ik krijg altijd maar nieuwe vrachten en ik kan zelf niet kiezen wat ik wil vervoeren + als ik het spel afzet en ik wil trug gaan spelen dan zie ik ook nergens meer een save game staan kan iemand mij helpen
alvast bedankt
begin
Re: begin
In het begin werk je nog voor een baas, je moet werken voor 3 bedrijven, totdat je genoeg geld hebt om een eigen wagen te kunnen kopenstefanneke schreef:ik heb sinds gisteren german truck simulator dus begon ik te spelen ik had 2 vrachten gedaan maar ik krijg altijd maar nieuwe vrachten en ik kan zelf niet kiezen wat ik wil vervoeren + als ik het spel afzet en ik wil trug gaan spelen dan zie ik ook nergens meer een save game staan kan iemand mij helpen
alvast bedankt
Je slaat je spel op om op Esc -> save te drukken dan heb je hem opgeslagen
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
- stefanneke
- Lid
dus het is normaal dat je eerst een paar vrachten moet vervoeren zonder dat e er voor kiest om ze zeg maar te vervoeren
ja, dat hoort zo, maar als je dat niet wilt, kan je ook een mod downloaden, en dan de prijs 10 euro doen, dan kan je de wagen meteen kopen, en hoef je dus niet voor bedrijven te rijdenstefanneke schreef:dus het is normaal dat je eerst een paar vrachten moet vervoeren zonder dat e er voor kiest om ze zeg maar te vervoeren
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
- stefanneke
- Lid
okee bedankt maar bij het saven bij euro truck simulator ging het automatisch kan bij german truck simulator ook
- stefanneke
- Lid
okee bedankt voor het helpen
kan slotje op
kan slotje op
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |