Robert
-
- Lid
Re: Robert
pijp is gefixt, ik heb nu: 2 scania logo's op grill, breedte paaltjes voor, kentekenplaat achter en nog paar kleine dingetjes.

meningen en tips??
grtz Robert

meningen en tips??
grtz Robert
op je eerste foto heb je breedte paaltjes bij de voorkant en op de 2e weer neit?????
Dappere Strijder Ontour!
-
- Lid
weet ik, en op die 2e ook nog geen dubbele logo's maar die foto had ik al eerder genomen xD
hier dan een screen met de paaltjes xD

ook weer ff een eerder gemodde wagen tevoorschijn gehaald, pmg gefixt en wat met de mats geprutst. me eigen kenteken komt er nog op

special paint
past wel bij de wagen zelf, lekker veel ledjes <3 xDxD

hier dan een screen met de paaltjes xD

ook weer ff een eerder gemodde wagen tevoorschijn gehaald, pmg gefixt en wat met de mats geprutst. me eigen kenteken komt er nog op

special paint

- jarnelieftink13
- Lid
-
- Lid
op naar de volgende, de voorloper is nog niet helemaal klaar ingame en in et echt xD, de lampenbeugel en zonneklep zitten er nog niet op, die komen er nog wel op
maar zodra ik weer foto's heb ga ik daar mee verder, nu rij ik er alleen mee rond, zoek nog ff naar een vtc ofzow
:P
maar hier de volgende
ik heb de cabine ook net als bij de vorige weer voor mezelf "perfect" gemaakt, dus om goed te kunnen skinnen, deze verwacht ik sneller klaar te hebben als de vorige, want deze heeft minder poespas erop xD. ik heb de cabine het een en ander gedetached en gekoppeld, template gemaakt, gemapt en ff ingame getest, de screens die ik hierna gaan posten zijn denk ik alleen maar uit zmod, want ik heb geen zin om ieder ingame test de mats goed te zetten xD.
hier alvast 1 screen ingame,

en hier een foto van de echte wagen

ik ben nu bezig met de skin ervoor
meningen en tips alvast
grtz Robert

maar hier de volgende
ik heb de cabine ook net als bij de vorige weer voor mezelf "perfect" gemaakt, dus om goed te kunnen skinnen, deze verwacht ik sneller klaar te hebben als de vorige, want deze heeft minder poespas erop xD. ik heb de cabine het een en ander gedetached en gekoppeld, template gemaakt, gemapt en ff ingame getest, de screens die ik hierna gaan posten zijn denk ik alleen maar uit zmod, want ik heb geen zin om ieder ingame test de mats goed te zetten xD.
hier alvast 1 screen ingame,

en hier een foto van de echte wagen

ik ben nu bezig met de skin ervoor

meningen en tips alvast

grtz Robert
-
- Lid
ff een kleine update, ik heb in het weekend niks gedaan eraan, was namelijk zondag naar de DTM op zandvoort geweest
skin is klaar, en het interieur er in gezet, hetzelfde als uit de Voorloper die ik gemaakt heb/ aan het maken ben. had namelijk niet echt zin om een R type 2 interieur er in te zetten ;P

ook ff oranje grill lampjes erin gezet en witte ledjes in de zonneklep in plaats van oranje.

meningen en tips??
grtz Robert

skin is klaar, en het interieur er in gezet, hetzelfde als uit de Voorloper die ik gemaakt heb/ aan het maken ben. had namelijk niet echt zin om een R type 2 interieur er in te zetten ;P

ook ff oranje grill lampjes erin gezet en witte ledjes in de zonneklep in plaats van oranje.

meningen en tips??
grtz Robert
- chris-de-trucker
- Lid
-
- Lid
ondertussen een nieuwe r type 2 base genomen, template gemaakt en alles gemapt, wil ik gisteravond verder gaan krijg ik dit:

wat is hier het probleem en eventueel de oplossing voor??
nog ff paar screens van de voorloper.

grtz Robert

wat is hier het probleem en eventueel de oplossing voor??
nog ff paar screens van de voorloper.

grtz Robert