Videokaart
Re: Videokaart
Misschien komt het probleem wel door mods ipv je videokaart, dat zal toch een goedkopere oplossing zijn
Ik heb met dezelfde mods op een ouder systeem gespeeld zonder problemen. Heb er ook maar 3 (uit mijn hoofd) draaien. Vind het relaxed dat je meedenkt, maar ga toch voor een nieuwe kaart denk ik.Cix schreef:Misschien komt het probleem wel door mods ipv je videokaart, dat zal toch een goedkopere oplossing zijn
Beste mede truckers,
Graag hoor ik jullie mening over de volgende videokaart:
NVIDIA (XFX) Geforce GTS250 1024MB
Dank.
Graag hoor ik jullie mening over de volgende videokaart:
NVIDIA (XFX) Geforce GTS250 1024MB
Dank.
Dat is je al verteld.Phantom schreef:Ik heb een nVidia GeForce 250GTS en die voldoet héél goed voor alle games.
In principe als je vanaf 100euro gaat kijken vind je echt wel een goede videokaart.
Op een videokaart moet je in ieder geval niet bezuinigen, dat is mijn mening. (en eigelijk is het ook een feit)
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Phantom schreef:Dat is je al verteld.Phantom schreef:Ik heb een nVidia GeForce 250GTS en die voldoet héél goed voor alle games.
In principe als je vanaf 100euro gaat kijken vind je echt wel een goede videokaart.
Op een videokaart moet je in ieder geval niet bezuinigen, dat is mijn mening. (en eigelijk is het ook een feit)
Sorry hoor. Even niet opgelet. Maar misschien zijn er nog meer ervaringen/meningen dan alleen die van jouw.
Jeroen
Geeft niks.
En er zullen indd wel meer mensen zijn die ervaring hebben met deze videokaart.
IK zal wel eens kijken of ik een site kan vinden met referenties van deze kaart.
IK zal wel eens kijken of ik een site kan vinden met referenties van deze kaart.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Phantom schreef:Geeft niks.
Dat zou wel erg super zijn van je
Heb zojuist een nieuwe kaart besteld :
http://www.alternate.nl/html/product/Gr ... /-1080004/?
Ik zal mijn ervaringen z.s.m. met jullie delen.
http://www.alternate.nl/html/product/Gr ... /-1080004/?
Ik zal mijn ervaringen z.s.m. met jullie delen.
Het is een Asus, en daar een miskoop meedoen is al moeilijk, ik heb voornamelijk Asus'en gehad en vond die altijd goed.
Kheb nu een eerste die niet Asus is en ben er ook content van. Nu is het een Ati Radeon denk k
Kheb nu een eerste die niet Asus is en ben er ook content van. Nu is het een Ati Radeon denk k
-
- Lid
voor die prijs,kon je mss zo'n kaart die ik heb kopen