Scania Truck Driving | Simulator Game

Hier kan over Scania Truck Driving Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
jan0000
Lid
Lid

Re: Scania Truck Driving | Simulator Game

Bericht door jan0000 »

als ik uit het raam hang kan ik niet ver genoeg naar voren kijken om de bumper te zien, dus kan ik niet zien of ik ergens tegenaan kom. Je kan het wiel zien, maar ik wilde het ietsje verder, zodat ik niet outside view hoef te doen en ik het realistischer kan houden. Kortom ik wil uit het raam hangend verder naar voren kunnen kijken om de bumperhoek te zien.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Eeuhm dat kan gewoon hoor? 1 & 2 zijn allebei 2 camera standen van binnen view dus je krijgt geen punten aftrek, gewoon met camera 1 kan ik de bumper ook gewoon zien...;)
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

Kun je daarvoor niet gewoon je 'voorruit spiegeltje' gebruiken?
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
jan0000
Lid
Lid

Bericht door jan0000 »

Dankje dat camera 2 ding werkt perfect ff wennen maar het gaat nu goed en in de voorruit spiegel kan je het net niet zien.
PolareX
Lid
Lid

Bericht door PolareX »

Hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Game al ongeveer 20 jaar. Vlieg al jaren europa rond met FS9. Daarnaast een grote voorliefde voor de Simbin race titels. Hier en daar wat RTS games.
Eigenlijk nooit bezig gehouden met truck sims. De enige manier waarop ik mij bezig houdt met trucks is als ik #$@% achter ze rijd met de auto omdat ze zo nodig weer moeten inhalen ;)
Echter groeit mijn baard qua wachten op de nieuwste Simbin titel. Dus tijd voor iets anders. Toevallig had een maatje Scania op zijn PC staan. Vanmiddag bij hem geprobeerd en zonet gekocht. Toppie deluxe!
Ik ga geen hele saaie review geven. Ik vind de test werkelijkwaar geweldig. Valt mij op hoe "snel| ik leer om met een oplegger achteruit te maneuvreren. Als ik al tips heb voor verbeteringen:
- Hogere resolutie buitenspiegels. Ik hou van simulatie dus ik gebruik niet de kaderspiegels.
- Persoonlijk vind ik de combinaties "te licht" aanvoelen. Waarschijnlijk komt dat omdat het cabine veringsmodel niet is gesimuleerd...althans ik merk er niks van. Vooral in de herhaling merk ik op dat de vrachtwagen bij een trap op de rem "boem" stil staat. Ik zie geen massa beweging richting de cabine. Ik zie het wel heel licht als ik met een zware combi snel optrek. Dan verplaatst de massa zich naar achter hetgeen resulteerd in het omhoog komen van de cabine. Een mooie verende cabine tijdens de replay en rijden zou mooi zijn (als deze scania dat heeft tenminste;)

Voor de rest: opperdetop! Goede graphics, lekker geluid, hele gave tests en uitdagingen. Hier ga ik mij echt wel mee vermaken. Ik gebruik een Logitech G27 plus de H Shifter. Eerst had ik voor de tweede pook een reguliere knop uitgekozen maar nu gebruik ik daar de zesde versnelling voor. Iemand nog een andere tip?

Ik ga als een bezetene oefefen voor de komende challenge :))

ETS2: laat maar komen.
I7-4970K @ 4,6 // Asus Maximus Hero VII // 2x8GB Corsair Plat. 2400 // Asus GTX 780 // Thrustmaster T500 //Thrustmaster TH8RS H Shifter// DSD sequential shifter// TrackIR 4.0 // Windows 7 64 bit
jztrucking
Lid
Lid

Die.noeuwe update van de vrij rijden map lijkt me wel erg chill! :D
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

Inderdaad!
Zit er al een tijdje op te wachten...
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
jztrucking
Lid
Lid

ETS Rijder schreef:Inderdaad!
Zit er al een tijdje op te wachten...

Ik ook, maar die compititie voor ETS2 lijkt me wel moeijk er zijn sws 1600 spelers online.. o.O
jztrucking
Lid
Lid

Oooh shittt ik hrb mn account verwijdert had 19000 punten -.-
jztrucking
Lid
Lid

Competitie gestart! leave the port :)