Release september
Re: Release september
ik wacht liever 2 jaar in ongeduld, als ik hem dan eindelijk heb is het nog beter om er mee te starten.
Misschien wel leuk om te vermelden dat bijv. FIFA 12 in de eerste week 3.3 miljoen keer verkocht is. Er werken in totaal honderden(!) mensen aan mee. Als je al die resources meetelt valt de release-cycle van een jaar eigenlijk nog wel tegen. Het lijkt me niet fair om een bedrijf(je) als SCS - dat in totaal misschien een half miljoen kopieën van ET verkoopt - hiermee te vergelijken.
ja maar std dat maken ze wel ff in een paar maanden
jullie hebben allemaal wel gelijk hoor maar ik snap zijn punt wel
jullie hebben allemaal wel gelijk hoor maar ik snap zijn punt wel
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
-
- Lid
denk ook aan alle vergunningen ed voor merken en logo'sHijman schreef:en dat zijn geen games die elk jaar op nieuwe uitkomen zoals FIFA.cojones schreef:Als je een goed spel wilt: Ja zonder twijfelfcvd schreef:Hieruit moet ik dus concluderen dat Jullie het normaal vinden dat een spel 2jaar duurt om te maken.
Ik neem als voorbeeld de Half-Life series, de 2 is gereleased in 2007, nu is het 2012 en Half-Life 3 is er nog steeds niet...
Duke Nukem Forever 2 werd aangekondigd op de E3 2011, een jaar later is er nog geen extra nieuws
Als je een beetje bekend bent in de game wereld, verbaast het je niet als een game wordt uitgesteld
mvg thomdatrucker
meestal worden ze uitgesteld maar waarom zou hij uitgesteld worden hij is toch al klaar?thomdatrucker schreef:en dat zijn geen games die elk jaar op nieuwe uitkomen zoals FIFA.cojones schreef:Als je een goed spel wilt: Ja zonder twijfelfcvd schreef:Hieruit moet ik dus concluderen dat Jullie het normaal vinden dat een spel 2jaar duurt om te maken.
Ik neem als voorbeeld de Half-Life series, de 2 is gereleased in 2007, nu is het 2012 en Half-Life 3 is er nog steeds niet...
Duke Nukem Forever 2 werd aangekondigd op de E3 2011, een jaar later is er nog geen extra nieuws
Als je een beetje bekend bent in de game wereld, verbaast het je niet als een game wordt uitgesteld
The fastes person of al VTC's
volgens de engelse uitgever excalibur is de release date 28 september.....
maar volgens de duitse uitgever rondomedia pas 13 november.....
aka ze weten het zelf niet :p
maar volgens de duitse uitgever rondomedia pas 13 november.....
aka ze weten het zelf niet :p
-
- Lid
SCS studio werkt met ongeveer 8 mensen tegelijk aan de game (hebben ze lang geleden al eens op hun blog gezegd).
De studio van EA games heeft 100 mensen die tegelijk aan de game werken.
Voor ETS 2 moesten allemaal nieuwe modellen maken, zoals gebouwen, wegen en ook nog de engine aanpassen.
STDS konden ze binnen maanden klaar hebben, omdat deze gebruik maakt van dingen die uit de ETS2-wereld komen.
Zoals je namelijk kunt zien, zit de brug van de A7 er ook in, en vele andere gebouwen worden ook op deze manier hergebruikt.
Het enige wat ze dus nog hoefden te doen, is missies maken en de werelden opvullen met standaard materiaal.
De studio van EA games heeft 100 mensen die tegelijk aan de game werken.
Voor ETS 2 moesten allemaal nieuwe modellen maken, zoals gebouwen, wegen en ook nog de engine aanpassen.
STDS konden ze binnen maanden klaar hebben, omdat deze gebruik maakt van dingen die uit de ETS2-wereld komen.
Zoals je namelijk kunt zien, zit de brug van de A7 er ook in, en vele andere gebouwen worden ook op deze manier hergebruikt.
Het enige wat ze dus nog hoefden te doen, is missies maken en de werelden opvullen met standaard materiaal.
- Davy.de.Fauw
- Lid
Bedankt voor de goede informatie!